Dag 15: Ons 5-jarig jubileum

9 augustus 2017 - Enschede, Nederland

Vandaag was het 5 jarig jubileum van onze trouwdag. Na weer een heerlijk ontbijt gingen we even terug naar onze hotelkamer om daarna in de auto te stappen. We hadden besloten vandaag het heerlijk rustig aan te doen, niets te plannen en gewoon wel te zien waar we uitkwamen.

​We hebben een heel stuk door de omgeving van Enschede gereden en ook nog een stukje door Duitsland. Uiteindelijk kwamen we aan in Denekamp. Hier hebben we een rondje gelopen en uiteindelijk een bakkie koffie gedaan bij het hotel waar we enige jaren geleden verbleven. Het weer was prima dus we konden heerlijk op het terras zitten. Hierna stapten we weer in de hotel en reden nog een stuk door omgeving en door de vele dorpjes die daar zijn.

​In de middag kwamen we weer terug in het hotel en hebben we daar heerlijk op het terras gezeten met weer een bakkie koffie en ook een stuk gebak want dat hoort er natuurlijk ook op deze dag bij.

​Hierna zijn we terug naar de kamer gegaan en daar stond een grote bos bloemen welke bezorgd was. Deze was van Johan, Wil, Jacco, Mariska en Jack, erg leuk! Ook de vele felicitaties via de diverse wegen waren erg leuk! Iedereen nogmaals bedankt hiervoor!

​'s-Avonds zijn we heerlijk uit eten gegaan in het uitstekende restaurant van ons hotel en hebben daar onze trouwdag heerlijk samen gevierd. Na het diner zijn we terug naar onze hotelkamer gegaan en hebben daar nog heerlijk relaxed. Kortom het was een zeer geslaagde dag en nogmaals iedereen bedankt voor alle felicitaties op welke manier dan ook.

Groetjes,

Dees en Ben