Dag 2: Toeren door Zuid-Limburg (en een stukje Belgie)

27 juli 2017 - Heerlen, Nederland

Vandaag onze eerste volledige vakantiedag. Na een vroeg en goed ontbijt zijn we als eerste naar Maasmechelen Village in Belgie geweest, dit is een soort Bataviastad. Hier hebben we een rondje gelopen en heeft Ben zijn collectie weer iets uitgebreid met een kleur schoenen die hij nog niet had.

​Na dit kleine uitstapje naar Belgie zijn we weer terug gegaan naar Nederland en reden we terug naar Heerlen waar we een rondje door het centrum hebben gelopen en vervolgens zijn we weer in de auto gestapt en door gereden door Zuid-Limburg richting Gulpen. In Gulpen was het tijd voor de lunch en deze besloten we te doen op een plek waar we al vaker geweest waren, namelijk het restaurant boven op de Gulpenerberg. Het was prima weer en dus konden we heerlijk buiten lunchen met mooi uitzicht.

​Na een heerlijke lunch zijn we gereden naar Vaals, we wilden hier naar het Drielandenpunt alleen hadden meer mensen dit in gedachten en was het daar dus behoorlijk druk, we zijn daarom verder gereden naar Valkenburg. In Valkenburg hebben we een rondje gelopen door het centrum en daar afgesloten met een bakkie koffie.

​Hierna zijn we terug gereden naar het hotel waar we vanavond een heerlijk diner hebben gehad. Kortom het was vandaag een heerlijk relaxed dagje met heerlijk weer en een lekker diner als afsluiting.

​Morgen zit ons verblijf er hier weer op en reizen we door naar de Eiffel waar we dit keer in een huisje zitten en waar we 5 nachten verblijven.

Groetjes en een fijne avond!

IMG_0601 IMG_0607 IMG_0609 IMG_0612 IMG-20170727-WA0001 IMG-20170727-WA0013

1. Johan en Willy:
    27 juli 2017
    Weer op het bekende plekje op de Gulpenerberg! Voor morgen alvast een goede reis gewenst! Groetjes van ons
  2. Ron & Corry:
    29 juli 2017
    Dat klinkt als echt vakantie houden! Leuk die bekende plekjes!