Minder dan 24 voor vertrek

3 augustus 2019 - Waddinxveen, Nederland

Vandaag zijn we druk geweest met de laatste dingetjes voor onze reis en het inpakken van de koffers. Morgen rond 12 uur vertrekken we met de trein richting Amsterdam waar we rond half 3 kunnen inchecken bij de cruise terminal. Rond 17.00 uur zal het schip vervolgens vertrekken vanuit Amsterdam richting Ijmuiden en van daar uit de Noordzee op.

We zullen de komende weken reizen naar Engeland (Newcastle), Schotland (Edinburgh), IJsland (Reykjavik, Isafjordur en Akureyri) en Noorwegen (Alesund en Bergen) en van daaruit weer terug naar Amsterdam.

We zullen via dit reislog en via de app polarsteps iedereen op de hoogte proberen te houden. Aan de wal zal dit waarschijnlijk geen probleem zijn, hoe dit op zee zal zijn weten we nu nog niet, we gaan in ieder geval ons best doen en hopen zoveel mogelijk te kunnen delen van onze reis.

Ons schip is ook te volgen via de radar, via onderstaande link kun je zien waar we precies zijn, mocht de link niet werken dan kun je ons schip ook zoeken op naam, namelijk de Nieuw Statendam: www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:5619295/zoom:10

Vanuit Waddinxveen een hele fijne avond en groetjes,

Desiree en Ben

1. Opa en Oma:
    3 augustus 2019
    Hoi Ben en Dees, een hele goede reis gewenst en een hele fijne vakantie! We gaan jullie volgen!! Een fijne avond nog en een goede nachtrust gewenst in jullie eigen bed! Groetjes Johan en Wil
  2. Jack:
    4 augustus 2019
    Lieve ome Ben en tante Desiree,
    Een hele leuke en fijne vakantie gewenst! Veel plezier op de boot en heel veel geluk met spelletjes.
    Groetjes,
    Jack ❤️