Dag 1: Heerlen here we come!

26 juli 2017 - Heerlen, Nederland

Vandaag zijn we vertrokken naar Heerlen voor onze zomervakantie van dit jaar. Na rondreizen naar Normandie en Scandiavie in voorgaande jaren gaan we dit jaar naar Limburg, de Eiffel, Luxemburg en het Sauerland. In eerste instantie zouden we dit jaar 2 weken naar Londen gaan, maar vanwege de onrust daar en het niet fijne gevoel wat wij daar van kregen, hebben we besloten deze reis met een jaar uit te stellen, dus zeker geen afstel.

Vandaag vertrokken wij dus naar onze eerste stap richting Heerlen waar we 2 nachten verblijven in het Van der Valk Hotel daar. Dit hotel kenden we al want hier waren we eerder in 2013.

De reis hier naar toe duurde zo'n 2 uur en onderweg was het redelijk rustig, behalve bij Utrecht, Den Bosch en Eindhoven. Rond 3 uur arriveerden we hier en konden we gelijk inchecken.

We hebben een mooie kamer in het nieuwe gedeelte van het hotel. Aan het hoofdgebouw wordt wel hard gewerkt want in januari 2016 is dit volledig afgebrand, het restaurant is daarom nu ook een pop-up restaurant.

Morgen gaan we rond toeren in Zuid-Limburg en zien we wel waar we terecht komen en zullen we hier ook de eerste foto's plaatsen.

Fijne avond en groetjes vanuit Heerlen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Johan en Willy:
    26 juli 2017
    Leuk! Het begin van de reisverhalen! Een hele fijne vakantie gewenst en als is het geen Londen toch lekker genieten! Groetjes!