Dag 16: Weer naar huis

10 augustus 2017 - Waddinxveen, Nederland

Vandaag is onze laatste vakantiedag en na het laatste ontbijt in Enschede pakten we de koffers in en checkten we uit in ons hotel waar we de afgelopen 3 dagen heerlijk hebben genoten. We stapten in de auto en reden voor een reis van zo'n 2 1/2 uur weer naar huis, waar we rond 13.00 uur waren.

​Onze vakantie zit er dus weer op en we hebben heerlijk genoten, weer heel veel gezien van delen van Europa waar we nog nooit eerder waren geweest en ook op plekken waar we al wel eens vaker geweest waren. Heerlen was leuk om weer te zijn, in de Eiffel hadden we echt een leuk vakantiehuisje, Luxemburg was erg leuk om eens te zien met een bijzonder mooie hotelkamer op een hele fijne rustige locatie en in Enschede hadden we een super kamer en hebben we heerlijk gerelaxed. Kortom een topvakantie.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties die we kregen op de verhalen!

​Groetjes vanuit Waddinxveen,

Ben en Dees

1. Ron & Corry:
    11 augustus 2017
    Hoi Ben en Desiree, fijn dat jullie genoten hebben van jullie vakantie op verschillende plekjes in Europa! Bedankt voor alle mooie foto's en verhalen! Geniet maar lekker na dit weekend. Liefs, Ron en Corry
  2. Johan en Willy:
    11 augustus 2017
    Hoi, heel mooi dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad en vooral dat jullie lekker zijn bijgekomen wat heel hard nodig was!! Nog even van het weekend genieten en jullie hebben nog vele foto's om van na te genieten! Groetjes van ons! xx