Nog 5 dagen voor vertrek!

10 juli 2011 - Woerden, Nederland

Over 5 dagen vertrekken we al naar Sri Lanka, dit weekend zijn we druk bezig geweest met de laatste voorbereidingen voor de vakantie en het aanschaffen van de laatste spullen voor onze reis.

A.s. vrijdag vertrekken we eerst richting Amman in Jordanie en vanuit daar vliegen we door naar Colombo, de hoofdstad van Sri Lanka. De eerste 2 dagen zullen we verblijven in het Palm Village Hotel in Hendala, in dit hotel kunnen we wennen aan het land, de temperatuur en bijkomen van de vliegreis. Vanuit dit hotel kunnen we ook diverse excursies maken en we zijn al hard aan het kijken welke we willen gaan doen, we hebben als doel gesteld om wel zoveel mogelijk excursies te gaan doen.

Vanuit Hendala reizen we door naar Sigiriya, vervolgens naar Kandy, Bandarawela en uiteindelijk komen we na een week rondreizen aan in ons strandhotel in Koggala.

1. Ron & Corry:
    10 juli 2011
    Hoi Ben en Desiree,
    Net gekeken naar de reis die jullie gaan maken.
    Het beloofd een waar avontuur te worden waarbij jullie veel zullen gaan zien. Wij zijn benieuwd naar jullie verdere mailtjes .. en als dat niet lukt dan zullen wij die wel van jullie horen.
    Ron.
  2. Diane & Arnoud:
    13 juli 2011
    Hey jullie tweetjes!

Klaar voor vertrek! We hebben de site gevonden hoor!! Succes met het pakken van de laatste spulletjes en dan richting Schiphol voor een laatste nachtje dichtbij vertrek! Wij wensen jullie ENORM veel plezier en geniet er maar eens lekker van met z'n twee!!!

Liefs Diane & Arnoud