Een week voor vertrek

31 juli 2014 - Woerden, Nederland

Nog één weekje en dan is het zover. Dan starten wij onze vakantie 2014. Op vrijdag 8-8 start de reis naar Gent.

Op dit moment zijn we druk bezig met de voorbereidingen. De laatste dingen worden alvast aangeschaft, maar ook wordt er gekeken wat we allemaal nog moeten regelen voor onze reis! We hebben er zin in!

De komende week zullen wij op de reislog onze vorderingen bijhouden en jullie op de hoogte houden. Gedurende de reis zullen wij jullie voorzien van onze belevenissen!!!

De eerste halte: GENT

1. Johan en Wil:
    31 juli 2014
    Hoi Ben en Dees,

Succes nog met de laatste voorbereidingen en we zijn weer heel benieuwd naar jullie reisverhalen!

Xx Johan en Wil
    1 augustus 2014
    Hoi, leuk om nog net het eerste bericht over jullie komende vakantie te kunnen lezen!! Succes met alle voorbereidingen, voorpret is ook erg leuk!! En alvast een fijne start van jullie reis gewenst. We blijven jullie zeker weer volgen. Groetjes, Ron & Corry.