Weer een dagje naar huis

28 juli 2023 - Woerden, Nederland

Vandaag was het ons laatste dagje in Veenendaal. Ik was weer om 7 uur wakker en papa en mama ook weer. Uiteraard was het weer tijd om in bed te gaan want daar ben ik helemaal fan van. Snel mijn badpakje weer aan en snel weer het bad in met papa. Ik had weer de grootste lol met mijn badeendjes, met mijn washandje en een bekertje. Ik gooide ook water naar papa en maakte ook mijn badeendjes nat. Toen het water weer kouder werd ging ik er weer uit en ging ik mij lekker aankleden.

Hierna was het tijd voor het ontbijt beneden in het restaurant. Ik rende over de gang naar de lift en hier drukte ik op de goede knopjes want ik weet al helemaal hoe dit werkt. Beneden vergat ik wel langs de speelhoek te gaan maar dat was niet erg want daar had ik gisteren natuurlijk al gespeeld. Ik heb weer lekkere broodjes op met jam en pasta en ook mijn fles met melk was weer op. Ook papa en mama hadden lekker gegeten. Daarna ging we naar boven om de laatste spulletjes in de koffer te doen want we zouden zometeen weer naar huis gaan. Daarna bracht papa de spullen naar de auto en toen papa terug was gingen we naar de receptie om uit te checken en daarna de auto. 35 minuten later waren we weer thuis en kon ik lekker met mijn motor spelen.

Papa en mama gingen de koffers uitpakken en ook gelijk weer inpakken want morgen gaan we alweer naar het volgende hotel en dan gaan we helemaal naar het zuiden toe dus dan moeten we wel wat meer gaan rijden.

De rest van de dag heb ik papa en mama geholpen met het inpakken, de was en de boodschappen en heb ik lekker thuis gespeeld met mijn speelgoed. Inmiddels lig ik lekker in mijn eigen bedje en slaap ik al een tijd want ik was best wel moe.

Liefs vanuit mijn eigen huis, Chiara

IMG_9317 IMG_9315 image6 (6) image7 (5) image8 (4) image13 (2)

image5 (5) image6 (5) image1 (6)  image0 (6) image4 (6) image2 (6)

1. Opa en Oma:
    28 juli 2023
    Hoi schat, weer even een dagje lekker thuis. Maar je kon vanmorgen nog wel even in bad. Wat heb je een mooie kleren aan! Thuis was je gelijk weer druk, die papa en mama toch die zetten jou wel aan het werk en dat in de vakantie😆 Slaap nog even in je eigen bedje en dan morgen aan een lange reis beginnen naar het volgende hotel maar dat gaat vast goed komen! Een dikke knuffel van Opa en oma😘
  2. Ron & Corry:
    29 juli 2023
    Fijn dat je thuis lekker buiten kon spelen! Nu ben je alweer op reis helemaal naar Heerlen. Veel plezier vandaag!