Aangekomen in London, staking metro

28 april 2014 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Vanochtend vertrokken wij om 10.00 uur voor onze vakantie in London. We zullen in London verblijven t/m a.s vrijdag.

Onze reis ging via Leiden en Den Haag HS naar Brussel-Zuid, van waar de Eurostar trein naar London vertrekt. Onderweg was het enorm druk en bij de trein naar Brussel konden zelfs met moeite de deuren dicht. Uiteindelijk waren we rond 14.00 uur in London waar we, na diverse controles, om 16.00 uur vertrokken richting London. Met 300 km per uur reden door Noord-Frankrijk richting Kanaaltunnel om aan de andere kant in Zuid-Engeland terecht te komen. Uiteindelijk stonden we om 17.00 uur (Engelse tijd) op Londonse bodem. Na onze metrokaarten te hebben opgewaardeerd gingen we richting hotel. In de metro was het een chaos en na vele overstappen waren we pas om 19.00 uur eindelijk in ons hotel.

Na onze koffers uit te hebben gepakt vertrokken we richting het centrum om nog wat te gaan eten en een rondje te lopen. Na dat we dit gedaan hebben vertrokken we richting hotel. Ditmaal gingen we per bus daar er inmiddels gestaakt wordt door het personeel van de metro. Met de bus kwamen we bij een metrostation van waaruit we 1 van de laatste metro's van vanavond konden nemen en waren we nog redelijk op tijd in het hotel.

Inmiddels wordt er volop gestaakt en rijdt er op een enkele metro na bijna niks meer, al zullen de problemen morgenochtend veel groter zijn voor de mensen hier. Wij gaan morgen veel met de bus onderweg en hopen er weinig last van te hebben, maar daarover morgen meer.

inmiddels is het 23.56 uur, 4 minuten voor Desiree haar verjaardag en zeggen wij Goodnight from London!

1. Johan en Wil:
    29 april 2014
    Hoi Ben en Dees, heel leuk om te lezen en om zo op de hoogte te blijven van jullie vakantie verhalen!
    Veel plezier daar! Xx Johan en Wil
  2. Ron & Corry:
    29 april 2014
    Hoi, lees net jullie eerste verslag, Leuk!!! Fijne tijd samen!
    Groetjes, Taco