Dag 11: Terug in Nederland

18 augustus 2014 - Heerlen, Nederland

Vanochtend rond half 8 ging voor ons de wekker voor de laatste keer in Frankrijk. Na het ontbijt hebben we de laatste spullen gepakt en rond 9 uur vertrokken we vanuit het hotel in Cergy richting ons laatste hotel in Heerlen.

Na te hebben getankt reden we de snelweg op en we hadden de route zo bepaald dat deze ruim om Parijs heen zou zijn, overigens pakte de TomTom deze route ook meteen op dus dat was erg prettig. Door Frankrijk ging de reis vrij vlot en was het heel rustig op de weg. Na een tussenstop reden we België binnen en daar werden de wegen dramatisch en werd het heel druk. Ook waren er veel wegwerkzaamheden, al werd daar bijster weinig gewerkt.

Na de vele gaten in de weg te hebben ontweken en de chaos rond Luik te hebben gehad reden we rond 14.00 uur Nederland binnen. Overigens hadden we in Frankrijk en een deel van België zeer zonnig en warm weer, maar naarmate we Nederland naderden werd het steeds donker en inmiddels heeft het in Heerlen ook al diverse malen geregend.

We zitten nu in het Van der Valk hotel in Heerlen op een mooie ruime kamer en hier verblijven we nu 3 nachten voordat we donderdag terug richting huis rijden.

Vanavond gaan we bekijken wat we de komende dagen gaan doen, 1 ding is zeker we gaan in ieder geval lekker rustig aan doen.

Vanuit een regenachtig Heerlen, groetjes

Dees en Ben

1. Ron & Corry:
    18 augustus 2014
    Hé, Ben en Dees, welkom terug in Nederland!! Fijn dat de reis, ondanks de Belgische wegen en -verkeer goed is gegaan. Tja, die regen, niet prettig, maar hopelijk hebben jullie in en om Heerlen toch een fijne tijd!! Morgen heeft jullie regio het beste weer van Nederland. Misschien helpt die gedachte. Groetjes van ons.
  2. Johan en Wil:
    18 augustus 2014
    Weer in Nederland en inderdaad niet het beste weer helaas!
    Maar volgens mij hebben jullie tot nu toe een hele fijne vakantie gehad en heel veel gezien en mooi weer gehad.

Geniet lekker daar!
    Een prettige avond nog xx
  3. Ron & Corry:
    20 augustus 2014
    Hoi Ben en Dees, hebben jullie gisteren een echte rustdag genoten? Heel verstandig! Ik miste n.l. jullie verslag, vandaar. Vandaag een zonnige dag gewenst!! Fijne dag.