Dag 13: Laatste dagje vakantie

20 augustus 2014 - Heerlen, Nederland

Vandaag is het onze laatste dag dat we onderweg zijn voordat we morgen naar huis gaan. Ook vandaag hebben we eerst weer heerlijk rustig aan gedaan en daarna weer ontbeten.

Na het ontbijt zijn we naar Valkenburg gereden waar het wonderbaarlijk rustig was, na hier een rondje te hebben gelopen zijn we verder gereden richting Vaals. Hier hebben we ook even een rondje gedaan. Naar het drielandenpunt zijn we dit keer niet geweest, hier waren we de vorige dat we in Zuid-Limburg zaten al geweest.

Na Vaals zijn we richting Gulpen gegaan en daar de Gulpenerberg op gegaan. Hier bovenop hebben we bij het restaurant dat daar zit heerlijk geluncht en heerlijk van het mooie weer genoten!

Na de lunch zijn we teruggereden naar het hotel en daar zijn we nu lekker aan relaxen, voordat we vanavond nog 1 keer, hier in het hotel, lekker uit eten gaan. Daarna gaan we de koffers alvast inpakken zodat we morgen lekker bijtijds kunnen vertrekken en op een mooie tijd weer thuis zijn. We vinden het inmiddels ook wel weer heel lekker om naar ons eigen huis terug gegaan.

Voor de laatste keer vanuit Heerlen, groetjes

Dees en Ben

Hotel Heerlen Hotel Heerlen Uitzicht vanaf kamer Uitzicht vanaf kamer Gulpenerberg

1. Johan en Wil:
    20 augustus 2014
    Hoi Ben en Dees, heel leuk om de laatste verslagen en foto's van jullie vakantie tezien. Geniet nog lekker van de laatste dag en een lekker diner! Mooi dat jullie weer zin hebben om naar huis te gaan, dat is altijd een goed teken! Nog een prettige dag en avond gewenst en morgen een hele goede reis naar huis gewenst. We horen het wel als jullie weer op de Hoge Rijndijk zijn. xxx
  2. Ron & Corry:
    20 augustus 2014
    Hoi, hoi, daar waren de verslagen en de laatste foto's! Mooi hotel zo te zien. Heel goed van jullie om nog wat lekker te relaxen, want inderdaad jullie hebben veel indrukken al opgedaan en best wel intensieve dagen. Fijn dat jullie vandaag nog van de zon konden genieten. Eet lekker vanavond en morgen een goede reis naar huis.