Dag 14: Weer thuis

21 augustus 2014 - Woerden, Nederland

Vanochtend om half 8 ging bij ons de wekker in het hotel in Heerlen voor het ontbijt en het inpakken van de laatste spullen in de koffer. Na wederom een goed ontbijt (zoals altijd bij Van der Valk) hebben we de laatste spullen ingepakt en vertrokken we voor een rit van zo'n 250 kilometer richting Woerden.

Onderweg was het toch wel aardig druk maar na ruim 2 uur waren we weer thuis in onze eigen huis, wat toch ook wel weer heel fijn is. De komende dagen kunnen we nog lekker rustig aan doen voor dat we weer moeten gaan werken.

De afgelopen 2 weken hebben we een heerlijke vakantie gehad en enorm veel gezien en gedaan. In Gent hebben we genoten van een mooie stad met een hotel heerlijk in het centrum en hebben we op onze trouwdag heerlijk gegeten in een restaurant in de stad.

In Normandië hadden we een geweldig appartement en was het gene wat we allemaal gezien hebben zeer indrukwekkend en mooi. Ook hadden we hier heerlijk weer met slechts af en toe een kleine bui.

In Parijs hebben we veel gereisd met metro en trein en hebben we nog veel meer gelopen maar hebben we alles gezien wat we wilden zien. Het appartement hier was groot maar was iets minder dan we hadden verwacht maar uiteindelijk hebben we ook hier ons perfect vermaakt.

In Heerlen hebben we heerlijk uitgerust en zijn we weer aardig bijgekomen en zaten we in een goed hotel met een hele moderne nieuwe kamer.

De autoritten tussen de verschillende ritten verliepen allemaal prima, alleen in België was het iets vervelender maar dit kwam vooral door de zeer slechte wegen in Wallonië en de vele wegwerkzaamheden daar.

Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad en hebben we ons uitstekend vermaakt.

Als laatste willen we iedereen bedanken voor de interesse en de reacties, dit vonden we erg leuk.

Vanuit ons eigen huis in Woerden, groetjes

Dees en Ben

1. Johan en Wil:
    21 augustus 2014
    Haha en gelukkig hebben we de foto's nog. Rust lekker uit.
  2. Johan en Wil:
    21 augustus 2014
    En toen was er de laatste reislogger vanuit jullie eigen huis!
    We hebben heerlijk genoten van jullie verhalen en foto's en zijn benieuwd naar de overige foto's!
    We zijn blij dat jullie een mooie vakantie hebben gehad en lekker zijn bijgekomen.
    Ik vond het gezellig om vanmiddag weer even bij te babbelen en jullie verhalen te horen.
    Maar het is inderdaad weer lekker om thuis te zijn en op jullie eigen bank en in jullie eigen bed!

Geniet nog van jullie laatste vakantie dagen thuis!

Een prettige avond nog!
    xxxx
  3. Ron & Corry:
    22 augustus 2014
    Hoi, fijn te lezen dat jullie goed aangekomen zijn en ook dat jullie terug kijken op een heerlijke vakantie!! We vonden het erg leuk dat we mee mochten genieten van jullie verhalen en van de foto's. Nog een fijn lang weekend samen en geniet nog maar lekker na in jullie eigen huis!! Groetjes.