Dag 14 en 15 Koffers inpakken en lange reis

29 juli 2011 - Koggala, Sri Lanka

Hallo allemaal.

Zojuist hebben we onze koffers ingepakt en zijn we zo goed als klaar om te vertrekken. We hebben eerst over 2 uurtjes nog een diner, daarna nog even de laatste dingetjes inpakken en om 22.00 uur (18.30 uur in NL) worden we opgehaald door de bus en vertrekken we richting het vliegveld van Colombo, hier zo'n 4 à 5 uur rijden vandaan.

Om 05.40 uur (02.10 uur NL) vertrekken we vervolgens richting Amman waar we om 09.55 (08.55 uur NL) zullen aankomen. Het toestel naar Amsterdam vertrekt vervolgens om 11.30 (10.30 uur NL).
Ik hoop dat jullie het snappen, wij waren op de heenweg de tijd helemaal kwijt en het schijnt dat de tijden ook niet helemaal goed waren. Dit kwam ook door de vertraging in Amsterdam vanwege de drukte en door het slechte weer in Colombo. We wachten het maar af allemaal!
We vertrekken straks vanuit 32 graden in Sri Lanka richting 16 graden in Nederland hebben we gezien dus dat zal even wennen worden denk ik.

Groetjes vanuit Sri Lanka!
Dees en Ben

Ps. De reis was 16 dagen alleen hebben we de 1e dag (reisdag) niet mee gerekend vandaar dat we van 15 dagen verslagen hebben.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ron & Corry:
    29 juli 2011
    Hoi Desiree en Ben, een hele goede reis gewenst. Dat alles goed mag gaan en juliie hier veilig mogen aankomen. Tot in Nederland!!! Succes met het wennen aan de kou als jullie aankomen. Groetjes, Ron en Taco