Dag 14: Rondtoeren in en rond Enschede

8 augustus 2017 - Enschede, Nederland

Vandaag starten we met een vertrouwd en heerlijk Van der Valk ontbijt. Vandaag hadden we besloten een lekker relaxed dagje te doen. Na het ontbijt zijn we in de auto gestapt en zijn naar het centrum van Enschede gereden en hebben daarna even rondgelopen en daarna weer verder gegaan en hebben een beetje in de omgeving rond gereden totdat we in Oldenzaal terecht kwamen en ook daar even een kort rondje hebben gedaan. Vervolgens hebben we dit eigenlijk hetzelfde gedaan in Hengelo en hier hebben we even een bakkie gedaan.

​Kortom vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan en nu genieten we van een lekker avondje op onze mooie kamer. Morgen is onze trouwdag en dat is dit jaar alweer 5 jaar geleden. We gaan wat leuke dingen doen en uiteraard morgen heerlijk uit eten.

​Fijne avond en groetjes,

​Dees en Ben

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Johan en Willy:
    8 augustus 2017
    Hoi, een rustig dagje is ook wel lekker! Morgen alvast een gezellig dagje gewenst en hopelijk valt het met het weer een beetje mee! Groetjes van ons! xx
  2. Ron & Corry:
    9 augustus 2017
    Goedemorgen Ben en Desiree, heel hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag! Er zullen vandaag vast veel mooie herinneringen langs komen aan 5 jaar geleden. Wij denken ook met veel goede gedachten terug aan jullie trouwdag! Fijne dag vandaag en geniet van en met elkaar!! Liefs, Ron en Corry