Dag 13: Naar Enschede

7 augustus 2017 - Enschede, Nederland

Vandaag hadden we eerst een ontbijt in ons hotel in Kerkrade wat prima was, zowel het hotel als het ontbijt. Daarna pakten we de koffers in en verlieten het hotel.

​We reden vandaag eerst naar Margraten, we hadden de Amerikaanse begraafplaatsen in Luxemburg en Belgie al gezien en omdat we ook hier dichtbij zaten zijn we ook even naar de Amerikaanse begraafplaats in Margraten gegaan. We waren hier vroeg waardoor het heel rustig was. Net zoals de anderen was dit ook weer zeer indrukwekkend. We hebben hier een rondje gelopen en wat foto's gemaakt en zijn daarna weer in de auto gestopt.

​We reden via Venlo, Nijmegen en Apeldoorn richting Enschede en onderweg hebben we nog een bakkie koffie en een lunch gedaan en rond 14.30 uur kwamen we aan in het hotel in Enschede. De komende 3 dagen zitten we in het Van der Valk Hotel en hebben een suite geboekt, dit ook omdat we natuurlijk deze week het 5-jarige trouwjubileum vieren. Vanavond gaan we eens rustig bekijken wat we de komende dagen hier gaan doen.

Vanuit Enschede fijne avond!

Ben en Dees

IMG_1933 IMG_1940 IMG_1945​ IMG_1949 IMG_1952 20170807_143238 20170807_143258 20170807_143322

1. Johan en Willy:
    7 augustus 2017
    Hoi, dat ziet er weer heel mooi uit! Lekker genieten daar! Groetjes van ons! xx
  2. Ron & Corry:
    8 augustus 2017
    Hoi daar in Enschede, opnieuw indrukwekkend om te zien hoe goed onderhouden die begraafplaatsen erbij liggen! Echt mooi plekkie hebben jullie daar in Enschede! Mooie plek om jullie trouwdag te vieren. Fijne dag vandaag. Groetjes, ook van Ron, die weer aan het werk is, Corry