Dag 1: Groeten vanuit Gent

8 augustus 2014 - Gent, België

Vandaag zijn we rond 13.00 uur vertrokken vanuit Woerden richting Gent. Onderweg was het heel druk op de weg, met vooral veel sleurhutten en vrachtwagens. Ook het weer was vooral het eerste gedeelte niet heel best, en bij Dordrecht werd het compleet noodweer.

Het tweede gedeelte van de reis was rustiger en ook met beter weer. Bij de Westerscheldetunnel was zelfs bijna helemaal niemand. Rond half 4 reden we Belgie binnen en ongeveer een half uur later waren we bij ons hotel in het hartje van het centrum van Gent.

Nadat we hadden ingecheckt en onze spullen hadden uitgepakt zijn we een eerste rondje gaan lopen door Gent. Helaas begon het toen te regenen en zijn we even terug gegaan naar het hotel. Nadat er een complete hoosbui was overgetrokken werd het weer droog en gingen wij weer naar buiten.  Ditmaal hebben we een groter rondje gedaan en hebben we ook wat gegeten.

Inmiddels begon het schemerig te worden en gingen in de binnenstad alle lichten aan en werd alles mooi verlicht. Hierna zijn we terug gegaan naar het hotel.

Morgen hebben we een volledige dag in Gent en gaan we alle bezienswaardigheden bekijken, hiervoor hebben we alle tijd aangezien we vanuit ons hotel zo het centrum in lopen.

Vanuit Gent groetjes en alvast welterusten!

Dees en Ben

Overzicht Sint Michielsbrug Samen

Sint Michielsbrug by night Belfort toren Hotel

1. Johan en Wil:
    9 augustus 2014
    Lieve Ben en Dees,
    We waren van middag heel blij om te horen dat jullie in Gent waren.

Gefeliciteerd met jullie trouwdag en maak er een gezellige dag van!

groetjes van ons xx
  2. Ron & Corry:
    9 augustus 2014
    Leuk al iets vanuit Gent te horen! Mooie foto's!! Maak er vandaag een heel mooie dag van, jullie trouwdag!! Gefeliciteerd daarmee. Geniet van het mooie Gent.
    Groetjes.