Dag 1: Guten Abend vanuit Duitsland

26 juli 2016 - Neumünster, Duitsland

Vandaag zijn wij begonnen aan onze vakantie naar Scandinavie. Onze eerste rit ging vanuit Waddinxveen richting Neumunster in Noord-Duitsland, een rit van 528 kilometer en dit duurde uiteindelijk een kleine 6 uur, met daarbij 2 tussenstops.

De rit ging prima, enkel rond Bremen en Hamburg was het druk,mede ook vanwege grote wegwerkzaamheden maar dit wisten we gelukkig vantevoren al. Na Hamburg richting het noorden werd het steeds rustiger, dus laten we hopen dat deze trend zit morgen voortzet. Uiteindelijk kwamen we rond half 5 aan in ons hotel.

We zitten nu in een hotel dat omgebouwd is van fabriek naar hotel en dit zit aan de rand van het stadje. Na het inchecken en het naar de kamer brengen van onze spullen zijn we even naar een Designer outlet (zoals Bataviastad) geweest wat hier om de hoek zit en heeft Ben zijn collectie Puma's nog verder aangevuld. Daarna hebben we gegeten en zijn we terug gegaan naar ons hotel.

De rest van de avond doen we rustig aan en treffen we de voorbereidingen van onze volgende rit morgen, richting Kopenhagen.

Fijne avond!

Dag 1: Hotel Neumunster

1. Johan en Willy:
    26 juli 2016
    Hoi Ben en Dees, de 1e kilometers zitten er weer op! Leuk hotelletje. Morgen weer een goede reis gewenst! Groetjes x
  2. Ron & Corry:
    27 juli 2016
    Fijn, dat de start goed was! Fijne dag vandaag!! Groetjes van ons.