Dag 3: Van Limburg naar de Eiffel

28 juli 2017 - Nürburg, Duitsland

Vandaag was weer een reisdag van ons hotel in Heerlen naar het bungalowhuis wat we hebben in de Eiffel in Duitsland.

​Voordat we Nederland verlieten zijn we eerst nog naar Gaia Zoo in Kerkrade geweest, hier hadden we namelijk gratis kaartjes voor via ons hotel in Heerlen dus dat is het zonde om die niet te gebruiken. Na het ontbijt en het inpakken van de koffers vertrokken we rond 10 uur richting de Gaia Zoo waar we vrij snel waren. Bij de dierentuin was het aardig rustig en bovendien was het prima weer. We hebben door de dierentuin gelopen en na zo'n 2 1/2 uur vertrokken we weer richting de auto om de reis naar Duitsland te starten. Na nog even snel een stop om boodschappen te doen reden we de snelweg op richting Duitsland.

​Veel snelweg hadden we vandaag niet want omdat we alle tijd hadden besloten we om vanaf Aken binnendoor te rijden dwars door de Eiffel richting onze volgende bestemming. Het was een mooi route van zo'n anderhalf uur met af en toe wat kleine bergjes met bijbehorende haarspeldbochten, al was dit niets vergeleken met de bergen van vorig jaar in Noorwegen, we zijn inmiddels dus wel wat gewend.

​De route reed prima op een paar wegwerkzaamheden na en was erg mooi. Bijna aan het eind van de route reden we langs de Nurburgring, het circuit waar ook Formule 1 wedstrijden gereden worden. Dit circuit licht vlak bij ons park want net na het circuit waren we al bij het park.

​Na te hebben ingecheckt reden we naar ons huisje (zeg maar gerust huis) en konden we de koffers uitpakken want de komende 5 dagen blijven we hier. Het huis is erg mooi en ruim, de foto's hiervan volgen snel.

​Straks gaan we bekijken wat we morgen eens gaan doen, wie weet wel met de Fiesta over het circuit heen racen, wat dus echt mogelijk is!!

​Vanuit de Eiffel, Guten Abend,

Ben en Desiree

IMG_0641 IMG_0663 IMG_0677 IMG_0695 IMG_0698 IMG_0700

1. Ron & Corry:
    29 juli 2017
    Goedemorgen, lekker wakker geworden in jullie mooie huis op een mooi plekje in de Eifel? Zus liet gisteravond al wat foto's zien. Ziet er inderdaad goed uit. Geniet van de prachtige omgeving vandaag.
    Hartelijke groet van ons.