Dag 6: Rondtoeren in de omgeving

1 augustus 2017 - Nürburg, Duitsland

Na een rustige opstart hebben we vanochtend eerst boodschappen gedaan in het dorp hier vlakbij in de buurt. In dit dorp woont bijna niemand maar staan 3 hele grote supermarkten, waarschijnlijk vooral voor de toeristen.

​'s-Midddags zijn we in de auto gestapt en zijn we gaan toeren in de omgeving van ons huisje, en dan een kant op waar we nog niet geweest waren. We zijn gereden naar de Laacher See, een groot vulkaanmeer en ook naar Mayen, een grotere plaatst hier in de buurt. Verder zijn we ook nog door wat andere dorpjes gereden en door en over de bergen die hier vlakbij ons hotel liggen.

​Na terugkomst in ons huisje hebben we nog heerlijk op ons terras kunnen zitten tot helaas aan het begin van de avond het begon te regenen. En waar het eerst alleen regenen was, veranderde dat halverwege de avond in heel veel regen en heel zwaar onweer. Dit zware onweer is ook de hele nacht doorgegaan.

​Inmiddels is het (voor even) opgehouden met onweren maar regent het nog steeds en de verwachting is dat dit het de rest van de dag zal blijven doen.

​Vanuit een nat Nurburg, groetjes

Ben en Dees

IMG_0875 IMG_0878 IMG_0890 IMG_0895 IMG_0904 IMG_0919 IMG_0929 IMG_0932 IMG_0866