Dag 9 Rust!!!

24 juli 2011 - Koggala, Sri Lanka

Hallo allemaal vanuit Koggala,

Inmiddels zitten we in ons strandhotel aan de zuidwestkust. Gistermiddag rond half 3 kwamen we aan na een busreis van ongeveer 6 uur vanuit Bandarawela.
Na het inchecken konden we nog even lunchen want daar was onderweg geen tijd voor. Toen we hier aankwamen regende het heel hard, dus we weten ook hoe het bij jullie is al duren buien hier kort en is het toch ruim 30 graden, dat is dan toch wel een enorm verschil met Nederland. De rest van de dag bleef het overigens behoorlijk bewolkt.

Na de lunch konden we maar onze kamer en die is heel mooi met alles er op en eraan met als hoogtepunt toch wel ons balkon op ongeveer een meter of 10 van het strand en de Indische oceaan, heerlijk!

Gisteren hebben we ook afscheid genomen van onze reisleider Sammy en van de buschaffeur en bijrijder die ons het hele land hebben doorgereden, zij gingen naar huis toe. Nu kunnen we terecht bij een hostess van Fox voor al onze vragen. In de groep gaat ook meer zijn eigen weg, al ontbijten en dineren we nog wel samen en brengen ook 's-avonds wel veel met elkaar door en tussendoor zie je elkaar ook nog.

Vandaag hebben we beiden een aardige off-day, 8 dagen reizen hakt er toch aardig in maar we kunnen nu lekker rustig aan doen en genieten, en wat we wel of niet doen zien we wel. We hebben in ieder geval al enorm veel gezien en gedaan.

Speciaal voor Alique,sorry dat we er weer niet zijn op je verjaardag,het is echt niet bewust. Maar natuurlijk van harte gefeliciteerd (Jacco natuurlijk ook) en een hele fijne dag!

Groetjes vanuit een warm en momenteel zonnig Koggala,

Dees en Ben

1. Johan en Willy:
    Hoi Ben en Dees,
    Geniet lekker van jullie strandvakantie!!!!
    Liefs vanuit een zeer nat en koud Ulvenhout
  2. Ron & Corry:
    24 juli 2011
    Hoi Ben en Desiree, ik ben nu bij met jullie verhalen. Ron is hierna aan de beurt. Wat hebben jullie al veel gezien en beleefd!!! We kijken erg uit naar jullie foto's. Het eten en vooral de toetjes klinkt goed. Tja, Ben leer je nu nasi eten of juist niet? Nog veel plezier samen. Groetjes.
  3. Ron & Corry:
    Hoi Ben en Desiree,
    Wat hebben jullie veel gezien en beleefd! Erg leuk om zo jullie verhalen te lezen. Zo konden we ons wat inleven wat jullie gezien en gehoord hebben. En nu de foto's ... zoals Taco al schreef zijn we daar erg benieuwd naar. Geniet er nog maar van.
    Een groet vanuit Veenendaal.
  4. Alique:
    Hoi hoi,
    Bedankt voor de felicitatie. Sorry is niet nodig hoor! Geniet maar lekker van jullie reis. Jullie hebben vast beter weer dan wij hier in Nederland. Het regend hier de hele dag. Veel plezier nog even daar en neem wat van die zon mee als jullie terug komen naar Nederland.
    Groetjes Jac en Alique