Dag 10 Zon, zee en heel warm

25 juli 2011 - Koggala, Sri Lanka

De kop is niet bedoeld om jullie te narren, we hebben gehoord dat het daar nat en koud is, erg vervelend, zeker voor de mensen die vakantie hebben. Hier is het af en toe bewolkt en heel warm en vooral heel vochtig maar als je je daar op in stelt en rekening mee houdt is dat prima te doen.

Bedankt ook voor de reacties die we krijgen, erg leuk. En voor de mensen die zich afvroegen of Ben nu iedere dag aan de rijst zit, helaas hier komt hij nog zeer regelmatig onderuit. In de hotels is het buffet zeer gevarieerd en is rijst maar een klein deel van het buffet. De toetjes hier zijn trouwens helemaal geweldig en heerlijk.
Het is wel wennen aan het dagelijks 2 keet warm eten, al heb je door de warmte sowieso al veel minder trek dan normaal.

Vanochtend hebben we even heerlijk aan de zee gezeten en momenteel vertoeven we op ons heerlijke balkon met een bakkie thee, kortom het is goed uit te houden hier.

1. Diane & Arnoud:
    hey jullie twee!!!

Alweer de laatste loodjes!! Wat gaat de tijd snel!!!
    Geniet er nog even van! En rust lekker uit van een mooie reis!

XXX
    Diane en Arnoud
  2. Ron & Corry:
    25 juli 2011
    Jullie enthousiast zonverhaal heeft vast geholpen. Hier schijnt hij nu ook, al is het niet warm. Lekker zo'n relax dag. Geniet van jullie laatste dagen daar. Heel veel groetjes van ons.
  3. Johan en Willy:
    Hoi,
    Jullie maken ons wel jaloers hoor!!
    Maar het wordt hier beter dus als jullie weer richting Nederland komen kom je als het goed is niet in de kou en regen.
    Geniet lekker daar van de zon, zee, rust en elkaar.
    Liefs Johan en Mams