Dag 5: Rustdag!

30 juli 2017 - Nürburg, Duitsland

Na een paar intensieve dagen en dagen waarop we veel gedaan en gezien hebben, hadden we vandaag een aardige rustdag. Sowieso is alles hier op zondag gesloten, dus dingen bekijken en bezichtigen werd al vrij lastig. Na een rustig ontbijt hadden we wel besloten om te gaan kijken bij de wielerwedstrijd die vandaag werd verreden op de Nurburgring, wat hier dus niet heel ver vandaan is.

​Toen we langs het circuit stonden, zagen we nog net de laatste fietsers die meededen aan het 24uur fietsen op het circuit, waarna het circuit daarna leeg werd gemaakt voor de profs. Na een tijdje kwamen deze langs razen en aangezien onderaan de afdaling van een steile beklimming stonden ging dit met een aardige noodvaart, dit was vooral te horen en te zien aan de ploegleidersauto's en motoren die langs kwamen, dit is ook te zien en te horen in de filmpjes die we hebben gemaakt.

Na dat voorbij was gingen we weer even terug naar het huisje om te lunchen om daarna halverwege de middag nog even te gaan kijken bij de wedstrijd die vlak daarna finishte.

​Verder hebben we daarna lekker rustig aan gedaan en buiten op ons terras nog kunnen genieten van het heerlijke weer. Alle dagen dat we hier zitten is het tot nu toe behoorlijk zonnig, 23 a 24 graden, dus prima vertoeven. Alleen staat er af en toe een stevige wind maar dat komt doordat het park hoog gelegen is en in de wijde omtrek geen bomen te bekennen zijn. Maar wind zijn we uit Waddinxveen natuurlijk wel gewend. We zullen morgen ook wat foto's van het huisje en de omgeving van het park maken en hier neer zetten.

Vanuit de Eiffel, een rustige en fijne avond!

Ben en Desiree

IMG_0765​ IMG_0776 IMG_0795 IMG_0802 IMG_0811 IMG_0834 IMG_0839 IMG_0846

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Johan en Willy:
    30 juli 2017
    Hoi, dat ziet er weer goed uit! Dat ging inderdaad loeihard met die wielrenners en auto's! Leuk om te zien! Mooi dat jullie steeds lekker weer hebben, wij hebben dat weer nu ook en ook hier waaide het hard. Geniet lekker van jullie vakantie!! Groetjes van ons!