Weer thuis na heerlijke midweek

4 mei 2014 - Woerden, Nederland

Inmiddels zijn we weer enkele dagen thuis na een heerlijke midweek in Londen. Afgelopen vrijdag vertrokken we om 10.00 uur vanuit ons hotel naar het dichtstbijzijnde metrostation Stratford High Street om vanaf daar richting Kings Cross te reizen. Hier vandaan vertrekt de Eurostar naar Brussel.

Na de inmiddels bekende controles vertrokken we rond 13.00 uur uit London om via de Kanaaltunnel om 16.00 uur (1 uur tijdsverschil) in Brussel aan te komen. In de trein was het heel druk en deze zat ook stampvol met bagage waar bijna niets meer bij kon. In Brussel konden we vrij snel overstappen in de trein naar Rotterdam waar we 2 uur later aan kwamen. Na nog even snel iets ge hebben gegeten vertrokken we richting Woerden waar we uiteindelijk om 20.00 uur aan kwamen.

We hebben heerlijke dagen in Londen gehad en heel veel gezien en gedaan en ondanks dat dit alweer de 4e keer voor ons samen is gaat Londen zeker niet vervelen. Ook hadden we zo goed als geen last van de metrostaking waar we wel bang voor waren. Komende week wordt er weer gestaakt en dan nog een dag langer en lijken ook de gevolgen groter te worden, dus wat betreft hadden wij de goede week.

Wij gaan vooruit kijken naar onze zomervakantie wanneer we o.a. naar een andere wereldstad (en bij ons ook zeer geliefd) gaan, namelijk Parijs. Ook gaan we dan richting Gent, Normandië en Zuid-Limburg, met de voorbereidingen hiervoor zijn we al druk bezig.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!!