Voorbereidingen London

24 juli 2018 - Waddinxveen, Nederland

Langzaam aan zijn we alles aan het gereed maken voor de vakantie naar London. De afgelopen weken zijn we al aan de slag gegaan met een stukje planning. Ook hebben we besloten niet naar 2 hotels te gaan, maar naar 1. In dit hotel hebben wij 2,5 jaar geleden ook gezeten en daar zullen wij nu alle dagen zitten.

Inmiddels hebben we ook al kaartjes voor 2 musicalvoorstellingen, gaan we naar een voetbalwedstrijd en gaan we ook op bezoek bij de Koningin; nu maar hopen dat ze ook thuis is. De komende dagen gaan we nog verder met het regelen van enkele bezoeken en zullen wij alles in gereedheid brengen voor ons vertrek.

Woensdag 1 augustus vertrekken we naar Breda. Hier zullen wij 1 nacht blijven, voordat we 2 augustus eerst naar Brussel-Midi gaan, alvorens wij door rijden naar London.

Groetjes Ben en Desiree

1. Ron & Corry:
    26 juli 2018
    Hoi Ben en Desiree, leuk, dus druk bezig met de voorbereidingen! Klinkt goed, vooral die musicals. Succes verder en geniet van de voorpret! Groetjes van ons.
  2. Johan en Willy:
    1 augustus 2018
    Hoi Ben en Dees, hopelijk hebben jullie als je dit leest goed geslapen in het mooie Breda! Een hele goede reis gewenst en vooral heel veel plezier in Londen! Liefs van ons!