Van Apeldoorn weer naar huis

25 juli 2023 - Woerden, Nederland

Vannacht had ik weer goed en lekker geslapen in mijn camping bedje en was ik rond 7 uur weer wakker, ook papa en mama waren toen al wakker. Ik ben even bij hun op bed gesprongen en daarna mocht ik weer in bad, want dit vind ik erg leuk. Ik deed mijn badpakje weer aan en ging weer samen met papa in bad. Ik had weer de grootste lol en was ook weer heel druk met mijn badeendjes, zeker omdat ik gisteren 2 nieuwe had gekregen en er nu dus 4 had. Ook het nat maken van papa vond ik erg leuk. Toen het water koud werd moest ik er helaas alweer uit maar gelukkig hebben de volgende hotels ook allemaal een bed, dus wie weet kan ik nog veel meer in bad de komende weken.

Na het bad was het aankleden en door naar beneden naar het restaurant voor het ontbijt. Ik heb het heel erg naar mijn zin in het hotel en loop dan ook steeds vrolijk door het hotel heen. Bij het restaurant hadden we weer hetzelfde tafeltje als gisteren en had ik weer een grote bank om op te zitten. We gingen weer broodjes en drinken en voor mij natuurlijk melk halen en we hebben weer lekker gegeten. Daarna was het tijd om terug naar de kamer te gaan en de laatste spulletjes te pakken. Daarna zijn we naar beneden gegaan om uit te checken en naar de auto te gaan en om daarna naar huis te rijden. Ik vond het heel leuk de afgelopen dagen en ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en had eigenlijk geen zin om naar huis te gaan.

Na 1 uurtje rijden waren we weer thuis, ik had het goed naar mijn zin op de achterbank maar toen we bijna thuis waren had ik geen zin meer en was ik blij dat ik thuis was. Thuis heb ik wat gegeten en ben ik daarna naar bed gegaan want ik was wel heel erg moe weer. Na 2 uurtjes slapen was ik weer wakker en zijn we even naar de verloskundige gegaan. Mama had weer een bijeenkomst van 2 uur en voor die tijd konden papa en ik weer even naar de baby luisteren wat erg leuk was. Met de baby en mama was ook alles weer goed. Papa en ik zijn daarna naar huis gegaan en hebben thuis nog gespeeld.

Na het eten hebben we alvast wat spulletjes in de koffer gedaan voor morgen en na dat ik nog wat had buiten gespeeld ben ik naar bed gegaan en lig ik nu lekker te slapen en te dromen over de leuke daagjes die we hadden in Apeldoorn. Morgen gaan we weer naar het volgende hotel en dan gaan we naar Veenendaal. Het wordt donderdag wel slecht weer maar papa en mama zijn druk bezig om weer leuke dingen te verzinnen dus dat gaat helemaal goed komen. En er is weer een bad!!

Liefs uit Woerden van Chiara

IMG_9225 IMG_9239 IMG_9231 IMG_9238 IMG_9233 image1 (6) IMG_9282 IMG_9283 IMG_9281

1. Ron & Corry:
    26 juli 2023
    Wat een goede inpakhulp ben jij, Chiara! Lekker in bad, TOPPIE!!