Op naar Veenendaal

26 juli 2023 - Veenendaal, Nederland

Vanochtend was ik weer om 7 uur wakker en vandaag gingen we naar ons 2e hotel van de vakantie en dit is in Veenendaal. Maar eerst moesten we natuurlijk thuis even ontbijten en de laatste spullen inpakken. Papa heeft daarna de auto ingepakt want we gaan vandaag al vroeg want we gaan eerst naar Opa en Oma in Ede want daar zijn we toch dicht bij in de buurt. Na 3 kwartier met de auto, waarin ik me prima had vermaakt, waren we bij Opa en Oma. Ik heb eerst even gespeeld en daarna zijn we naar de kinderboerderij geweest want bij Opa en Oma is een hele grote leuke kinderboerderij. Op de kinderboerderij waren ook fietsjes en tractors waar ik even op gereden heb. Daarna zijn we verder naar de beesten gegaan. Er waren ezels, geitjes, hertjes en baby koetjes maar uiteraard vond ik de konijntjes het leukst en die waren er heel veel. Samen met oma ben ik ook nog even in het hok van de konijntjes geweest en kwamen ze heel dichtbij. Na dat ik nog even op een fietsje gereden had zijn we weer naar het huis van Opa en Oma gegaan. Ik kreeg toen een lekker broodje en daarna was het tijd om naar bed te gaan want ik was best wel moe.

Na 2 uurtjes slapen was ik weer fit en kwam ik er weer uit. Ik heb daarna nog even met Opa en Oma gespeeld en toen was het tijd om naar het hotel te gaan want daar konden we nu inchecken. We hebben de komende 2 nachten 2 kamers naast elkaar met een tussendeur waardoor ik mijn eigen hele grote kamer heb terwijl papa en mama een kamer moeten delen. Na dat we mijn bedje hadden neergezet en de spullen hadden uitgepakt zijn we weer naar de auto gegaan en zijn we naar Ouwehands Dierenpark gereden. Daar hebben we een abonnement en nu zitten we toch in de buurt dus dat is heel makkelijk. Het was gelukkig heel lekker weer dus ik kon lekker zonder jas in het park rondlopen. Eerst zijn we langs de giraffen gegaan die ik altijd erg leuk en vooral heel groot vind, daarna langs de stokstaartjes die meer op mijn niveau rondlopen en daarna langs de aapjes naar 1 van mijn favorieten, de vissen. Bij de vissen keek ik mijn ogen uit en ik wist eigenlijk niet waar ik moest kijken zo mooi vond ik dat. Na dat we echt alle visjes hadden gezien gingen we verder naar de panda's. Bij de panda's was er maar 1 panda maar die liep rond en naar boven waardoor hij heel dichtbij mij kwam wat ik erg leuk. Na dat ik naar de panda had gezwaaid zijn we even boven langs de panda gelopen, en even door de shop waar ze al mijn knuffels hadden.

Na de panda's zijn we langs de kleine panda gegaan die zat te eten en toen richting het berenbos. In het berenbos heb ik heel veel beren gezien en ook nog vrij dichtbij maar het leukst vond ik de kleine baby beer die langs het hek met mij mee liep. Hierna kwamen we bij de olifanten waar ook al een baby olifant was en ook die vond ik erg interessant. Inmiddels was het etenstijd en bij een restaurant gingen we eten, omdat het best wel lang duurde lukte het mij niet om alles op te eten omdat het park ging sluiten maar ik kon gewoon verder eten in mijn buggy en daarna in de auto. Ik heb daarom ook weer best veel gegeten. Na dat mijn eten op was en we naar het hotel waren gereden gingen we naar de kamer. Daar kon ik nog even naar alle auto's kijken die buiten over de snelweg reden. Inmiddels was ik best wel moe en na mijn boekje ging mijn pyjama en slaapzak aan en ging ik naar bed. Ik sliep bijna gelijk en inmiddels liggen ik lekker te dromen over alles wat ik beleefd heb gedaan. Morgen wordt het best wel slecht weer maar papa en mama gaan leuke dingen verzinnen en voor mij maakt het niets uit want ik vind alles leuk en interessant.

Groetjes uit Veenendaal van Chiara

image11 image6 (1) image4 (2) image6 (2) image0 (1)  image2 (1) image10 895b0bda-206c-4ad9-b8eb-704f81684ff4 DSC_0040 DSC_0028 DSC_0083

DSC_0055 DSC_0049 DSC_0059 DSC_0067 DSC_0065 DSC_0101 IMG_9294

DSC_0106 DSC_0103

1. Opa en Oma:
    26 juli 2023
    Hoi schat, Opa en oma vonden het heel leuk dat jullie hier waren. Gelukkig werd het droog en konden we naar de kinderboerderij. Heel fijn dat het lekker weer bleef in Ouwehand en dat je alle diertjes kon zien. Nu lekker slapen en morgen mag je vast wel weer in bad😆 Geniet lekker in Veenendaal. Dikke knuffel van Opa en Oma😘
  2. Ron & Corry:
    26 juli 2023
    Wat heb jij vandaag veel dieren gezien, Chiara, bofferd!! Wat fijn dat je weer je eigen kamer hebt. Slaap lekker en morgen een fijne dag! Veel plezier samen met papa en mama!