Baby, mama weer werken en nieuw bed!

14 augustus 2023 - Woerden, Nederland

Vandaag was ik zo rond 7 uur wakker, ik ging daarna even naar papa en mama, die ook al wakker waren. Toen papa was douchen ging ik even lekker bij mama onder de deken liggen, dat doe ik normaal nooit maar vond ik wel erg lekker. Daarna moest ik toch uit bed en aankleden. We gingen toen naar beneden om te ontbijten. Na het ontbijt moesten we naar de verloskundige want mama had weer controle en de bijeenkomst. Bij de controle mogen papa en ik er ook zijn. Tijdens de controle hoorden we dat alles goed was met mama en de baby en hoorden we ook weer het hartje van de baby, dit vind ik altijd heel interessant en mooi om te horen. Hierna ging mama naar de bijeenkomst en papa en ik naar huis. Mama ging na de bijeenkomst ook naar school want ze moest helaas weer gaan werken, dat was wel weer wennen voor mij en papa, en ook voor mama hoor.

Papa en ik hadden dus een dagje met z'n tweetjes. Thuis ging ik eerst mijn fruit en maissticks eten terwijl ik natuurlijk Minnie aan het kijken was. Daarna ging ik druk aan de slag met mijn krijtbord en heb hele mooie tekeningen gemaakt, ik ben dan ook erg blij met mijn tekenbord wat ook een krijtbord is.  Hierna moesten papa en ik even wat boodschapjes doen want morgen komen opa en oma op mij passen, want papa en mama moeten dan allebei werken, jammer dat ze weer moeten werken maar heel gezellig dat opa en om komen oppassen op mij. Na de boodschapjes was het tijd voor mijn broodje en daarna was ik best wel moe en ging ik naar mijn bordje en gelijk slapen. Tijdens mijn slaapje kwam Babypark mijn nieuwe peuter bed en alles wat daar bij hoort bezorgen. Papa heeft toen al wat dingetjes gedaan en alles naar boven gebracht en toen ik wakker werd, werd ik helemaal blij toen ik al die spullen zag. Samen met papa ben ik toen mijn bedje in elkaar gaan zetten, en door mijn goede hulp ging dit heel snel. Toen het matras erop en mijn dekbed en kussen erop en hij was klaar. Ik was heel blij en dook er gelijk op en ook gelijk onder mijn dekbed, ik was echt superblij. Eigenlijk wilde ik er niet uit, maar ik moest natuurlijk even mijn fruit eten en daarna zouden wij mama gaan ophalen in Waddinxveen zodat zij niet met de trein naar huis hoefde te gaan.

Papa en ik zijn toen naar Waddinxveen gereden en daar was ik heel blij om mama weer te zien. Daarna gingen we met de auto terug naar huis en hebben we gegeten. Na het eten heb ik samen met papa nog de opberglade voor onder mijn bed in elkaar gezet en daarna was ik wel erg moe. Nu slaap ik nog in mijn oude bed, de komende dagen kan ik dan wennen aan mijn nieuwe bed en dan later deze week ga ik hopelijk in mijn nieuwe grote bed slapen.

Groetjes van Chiara

IMG_9581 IMG_9580 IMG_9582 IMG_9586 IMG_9590 IMG_9583 IMG_9593 16E8D279-5359-47D7-8253-428B160CDC94 IMG_9598 IMG_9602 099D5BA7-7F7F-4904-923F-B3EE611A18B5 53D615F2-3ED5-46AF-AFCA-485EF9CEE038 image14 (2) image12 (2) image11 (2) image7 (2) image4 (4) image0 (4)

1. Opa en Oma:
    14 augustus 2023
    Hoi schat, leuk dat je weer het hartje van baby hebt gehoord en heel fijn dat alles weer goed was met mama en de baby! Het is jammer dat papa en mama weer moeten werken maar Opa en oma vinden dat niet zo erg want dan kunnen wij weer lekker op jou passen en de hele dag van jou genieten🥰 Wat een supermooi bed heb jij en een echt dierendekbed wat zul jij over een paar dagen heerlijk slapen in je nieuwe peuterbed en dan is je kleine bedje voor de baby. Wat lief dat jullie mama in Waddinxveen hebben opgehaald daar zal ze wel heel blij om zijn geweest! We gaan morgen lekker genieten met jou en dan zul je morgenavond helemaal moe zijn want Opa en oma bezig houden is vermoeiend weet je wel😆 Een dikke knuffel van Opa en oma 😘
  2. Ron & Corry:
    15 augustus 2023
    Wat fijn dat het heel goed gaat met mama en de baby! Je hebt zelfs de baby al kunnen horen! Wat een leuk bed heb jij nu, Chiara, SUPER!! En de baby is over een poosje vast heel blij met jouw kleine bed. Veel plezier vandaag met oma en opa. Je hebt ze heel veel te vertellen, want je hebt zoveel beleefd en kent alweer zoveel nieuwe woorden!