Dagje met Opa en Oma

15 augustus 2023 - Woerden, Nederland

Vanochtend gaf ik rond half wat brulletjes omdat ik mijn speen kwijt was, nadat ik deze terug had van mama en even met mama had gezeten sliep ik weer door tot half 7. Toen haalden papa en mama mij er uit want die waren al even wakker omdat ze allebei moesten werken. Gisteravond toen ik sliep waren, zonder dat ik het wist, opa en oma al gekomen en die hadden vannacht bij ons geslapen. Toen ik vanochtend aan het eten was kwamen opa en oma naar beneden en toen ik ze zag vond ik het eerst vreemd, want ik legde de link niet echt maar was ik wel gelijk blij dat ik ze zag.

Papa en mama aten toen door en ik zou later met opa en oma mijn tweede broodje eten. Toen papa en mama daarna met de auto naar Waddinxveen gingen, ging ik ze samen met opa en oma uitzwaaien. Daarna heb ik een superleuke dag gehad met opa en oma en heel veel leuke dingen gedaan. 's-Middags na mijn slaapje kwam mama eerder naar huis en en die ben ik toen samen met opa en oma op gaan halen toen van het station kwam lopen. Ik heb toen zelf een groot stuk tussen opa en oma in gelopen.

Toen we thuis waren heb ik nog gespeeld met opa en oma en toen ook papa weer thuis was hebben we lekker met z'n allen gegeten. Na het eten nog even gespeeld en daarna heb ik samen met papa en mama, opa en oma uitgezwaaid toen ze naar huis gingen. Ikzelf was daarna heel erg moe en ging gelijk naar bed en sliep ook meteen. Ik ben nu lekker aan het dromen over wat ik vandaag allemaal heb gedaan. Opa en oma dank je wel voor de hele leuk dag vandaag.

Liefs van Chiara

1. Opa en Oma:
    15 augustus 2023
    Hoi schat, als Opa en oma komen als jij op bed ligt is het inderdaad een beetje vreemd dat ze ineens naar beneden komen maar dat geeft niks. Opa en oma hebben ook een superleuke dag met jou gehad, echt genieten! Het was ook heel stoer van jou dat je zo'n eind zelf hebt gelopen en Opa je maar een heel klein stukje hoefde te dragen. De hele dag Opa en oma vermaken is ook best vermoeiend maar je hebt het heel goed gedaan! En Opa en oma zijn ook moe maar dat geeft helemaal niks. Morgen ga jij lekker een dagje met mama genieten en Opa en oma uitrusten en nagenieten van het leuke dagje met jou! Een dikke knuffel van Opa en oma 🥰
  2. Ron & Corry:
    17 augustus 2023
    Wat gezellig, Chiara, een hele dag samen met oma en opa! Je hebt ze goed bezig gehouden!😉
    Knap hoor dat je al zo'n eind zelf kunt lopen. Snap ik dat jullie alle drie moe waren.