Nog meer beesies en trouwdag papa en mama

9 augustus 2023 - Hilvarenbeek, Nederland

Vandaag was ik lekker weer rond half 7 wakker net als papa en mama en het eerste was ik gelijk weer wilde was diertjes zien, en natuurlijk papa en mama. In mijn slaapzak liep papa met mij naar het raam en ook de diertjes waren net wakker en buiten dus ik was weer helemaal blij. Vandaag was een extra bijzondere dag want papa en mama zijn 11 jaar getrouwd en voor mij is dit de 2e keer dat ik hier bij ben, heel leuk! Terwijl de dieren wakker werden ging ik lekker in bad, helaas de laatste keer deze vakantie en voorlopig ook want thuis hebben we natuurlijk geen bad. Opa heeft wel gezegd dat hij een bad wil maken voor mij thuis in de badkamer of op zolder maar of papa en mama daar nu zo blij van worden. Maar hier kon ik nog lekker in bad en dat deed ik dan ook weer met veel plezier samen met papa en mijn bad eendjes die er ook iedere keer bij waren. Mama ging lekker douchen en toen mijn water koud werd en we allemaal klaar waren en aangekleed was het tijd om naar het ontbijt te gaan. We waren weer lekker vroeg dus het was nog heel rustig. Ook wel fijn voor papa en mama want tijdens het eten houd ik ook alles in de gaten, en dan vooral de andere kindjes, want dit vind ik erg interessant. Ik heb weer lekkere gegeten en papa en mama ook en daarna was het weer tijd om eventjes naar de kamer te gaan. We zouden ook vanochtend weer eerst de autosafari gaan doen maar het miste behoorlijk hier dus we hoopten dat dat wel kon. Gelukkig miste het na het ontbijt een stuk minder en konden we naar de auto en naar de ingang van de autosafari.

Helaas moesten we daar eventjes wachten want de hekken waren nog dicht, waarschijnlijk waren de diertjes nog niet zo wakker als ik, maar na een 10 minuten mochten we doorrijden en konden we gaan kijken. We zagen als eerste een paar herten en bokken die nog rustig aan het eten waren en sommige nog aan het slapen, we reden verder langs het jachtluipaard maar die was er niet want ze waren in deze buurt nog het gras aan het snoeien en als het jachtluipaard er dan zou lopen zou het niet goed gaan denk ik. Dus reden we verder, langs de wilde hond, deze hadden we gisteren heel actief gezien vandaag hadden ze er niet zoveel zin in, maar ik kon ze wel goed zien want ze lagen langs de weg. Verder kwamen ook nog langs andere bokken, herten en antilopen en zagen we ook de struisvogel, die zien we wel bij het hotel maar hadden we nog niet hier gezien. Ook zagen we de leeuwen en toen waren we ongeveer op de helft. We reden verder voor het 2e deel en kwamen toen bij de kamelen en de paarden met een hele moeilijke naam. Daarna reden we verder en kwamen bij de zebra's en bij de giraffen en die waren wel heel dichtbij want die stonden naast en op de weg. En sommigen giraffen kwam zelfs heel dicht langs de auto lopen en dan zijn ze wel heel groot. We moesten dus even wachten en konden daarna weer verder rijden en zagen nog wat andere dieren tot dat we bij de uitgang waren.

We reden weer naar de parkeerplaats en parkeerden de auto en gingen toen lopen en met de buggy verder richting de ingang van het safaripark. Hier was het redelijk druk maar wij konden met onze kaartjes zo doorlopen. Eerst gingen we even wat drinken en ik mijn fruit doen en toen we dit deden kwamen de aapjes naar buiten en kon ik deze ook gelijk zien. En deze aapjes vind ik helemaal geweldig dus dit was heel leuk. Na de drankjes liepen we verder langs de aapjes en de leeuwen die lagen te slapen, kwamen nog langs de wilde hond en de neushoorns en toen kwamen we bij de olifanten en hier was nu ook papa olifant en die was wel heel groot, ook waren er nog wat kleine olifanten en die vond ik ook heel leuk en interessant. Aan de andere kant zaten ook nog aapjes dus mijn ik kon mijn lol niet op en wist niet waar ik moest kijken zoveel was er te zien. Inmiddels was ik een beetje moe en tijd voor mijn broodje dus liepen we naar de uitgang. We zagen nog even wat andere aapjes en de cheetah maar die sliepen. Ook zijn we nog even langs de shop geweest en kreeg ik nog een mooie aapie knuffel en heb ik een neushoorn knuffel uitgezocht voor de baby. Ook kreeg ik een mooie zebra beker voor mijn melk.

Daarna was het terug in het hotel tijd voor mijn broodjes en daarna ging ik even lekker naar bed en heb ik weer bijna 2 uurtjes geslapen want ik was best wel moe. Na 2 uurtjes was ik weer wakker en uiteraard wilde ik gelijk weer naar de diertjes voor mijn kamer kijken, ik kan gewoon niet ophouden met kijken. Daarna zijn we nog voor een laatste ronde naar het park geweest en hebben we vooral nog even de olifanten en aapjes gezien want die vind ik wel erg leuk. Tussendoor hebben we ook nog gezellig wat gegeten en gedronken om de trouwdag van papa en mama te vieren. Daarna was ik best wel moe en zijn we terug naar het hotel gegaan want we zouden ook nog uit eten gaan. Op de hotelkamer heb ik even met opa en oma gebeld want ook hun trouwdag is het vandaag en heb ik verder nog met mijn pop gespeeld.

Om 5 uur was het tijd om te gaan eten, dit hebben we weer gedaan in het buffetrestaurant, dit was gisteren goed en is ook heel dichtbij. Ik heb weer lekker gegeten maar was wel afgeleid om alles wat er om me heen gebeurde en ik was ook best wel moe. Na dat we lekker gegeten hadden zijn we terug gegaan naar de hotelkamer, daar heb ik nog even naar de diertjes gekeken en nog even gespeeld. Daarna was het tijd om om te kleden, een boekje te lezen en te zwaaien naar de diertjes om ze welterusten te wensen. Toen ik in mijn bedje lag sliep ik ook meteen.

Namens papa en mama wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties vandaag, erg leuk vonden we dat!

Liefs van tussen de giraffen, zebra's, neushoorns en andere dieren, Chiara

image8 (3) IMG_9521 image15 (3) IMG_9528 IMG_9532IMG_9534IMG_9535image17 image13 (3) DSC_0012 (3) DSC_0009 (3) DSC_0023 (2) DSC_0022 (2) DSC_0019 (3) DSC_0006 (3) image21 DSC_0056 (2) DSC_0051 (2) DSC_0048 (2) DSC_0042 (2) DSC_0037 (2) DSC_0040 (2) DSC_0036 (2) DSC_0030 (2) image20

1. Opa en Oma:
    9 augustus 2023
    Hoi schat, wat heb je vandaag weer heeeeel veel beessies gezien! En dan ook nog een 🦒 die maar zo midden op de weg staat. Nu heb je nog een aapje om thuis naar te kijken en lief dat je ook een knuffel voor de baby hebt gekocht. Maar Opa wil nog steeds een bad voor jou maken hoor😆 Je zult best wel heel moe zijn met naar al diertjes kijken. Geniet morgenvroeg nog even om naar de diertjes te kijken! Alvast een goede reis naar huis en dan weer thuis lekker verder genieten lekker in het zonnetje!🌞 Een dikke knuffel van Opa en oma en de groetjes ook aan papa en mama 😘
  2. Ron & Corry:
    9 augustus 2023
    Wat een bofferd ben jij Chiara, dat je zoveel dieren hebt gezien en ook zo dichtbij, SUPER!! Jij hebt straks thuis ook een dierentuin met al die leuke en lieve knuffels!! Veel plezier morgenochtend nog met nog 1 keer kijken naar de dieren bij het hotel. Goede reis morgen naar huis met papa en mama.