Naar de diertjes

7 augustus 2023 - Hilvarenbeek, Nederland

Vanochtend was ik net na 7 uur wakker en papa en mama waren dat ook. Nadat ik had gedoucht en papa en mama ook gingen we naar beneden om te ontbijten. Daarna hebben we rustig aan gedaan, heb ik vooral lekker gespeeld met mijn pop en hebben we de laatste dingetjes in de koffer gedaan. Daarna was het alweer tijd voor een broodje en daarna ging ik lekker naar bed. Na zo'n 2 uurtjes slapen kwam ik weer uit mijn bed en ondertussen hadden papa en mama de laatste dingen gedaan en waren we klaar om te gaan rijden.

Ik ging naar de auto en we moesten zo'n 1 uur rijden richting Hilvarenbeek in Noord-Brabant. Onderweg was het goed weer en heb ik hallo gezegd tegen alle paardjes, koetjes en schaapjes die ik zag. Na 1 uur rijden waren we bij de Beekse Bergen, we gingen de auto parkeren en daarna naar de kamer. De kamer was heel mooi, alleen mijn kamer best wel klein maar gelukkig paste mijn bedje wel, en ik hoef er toch alleen maar te slapen. Toen ik naar de grote kamer liep zag ik gelijk allemaal diertjes en ik werd gelijk helemaal wild. Ik zag gelijk giraffen, neushoorns, zebra's en nog meer andere dieren. Ik wist niet waar ik moest kijken zo leuk vond ik het.

Nadat alles uitgepakt was en mijn bedje stond zijn we naar het safaripark gelopen. Dit was maar een klein stukje. We zouden nu maar kort gaan want het was al 5 uur en eigenlijk gingen we alleen om te eten en om snel wat dieren te zien. Ik heb onderweg wat aapjes, giraffen, kamelen en nog wat dieren gezien. Bij het restaurant heb ik lekker gegeten en tijdens het eten kon ik kijken naar de nijlpaarden wat ook weer erg leuk was. Daarna zijn we terug naar ons hotel gelopen en kon ik buiten nog even bij de diertjes voor onze deur kijken. Daarna was het wel tijd om naar bed te gaan want ik was erg moe.

Inmiddels liggen ik te slapen en te dromen over alle diertjes die ik nu al heb gezien.

Liefs van tussen de diertjes van Chiara

image15 (1) image14 (1) image11 (1) image7 (1) DSC_0014 DSC_0005 image7 image4 image3 image2 image1 image0 DSC_0020 DSC_0017

1. Opa en Oma:
    7 augustus 2023
    Hoi schat, gelukkig is alles weer goed gegaan en was het niet zo ver rijden. Dat is toch wel heel leuk de diertjes bij je voor de deur en dat je ze vanuit je kamer kunt zien. Gelukkig dat je bedje toch kan staan en je zult de komende dagen toch wel veel buiten zijn want het wordt mooi weer en ik denk dat je wel heel veel diertjes zult gaan zien! Lekker dromen en morgen een fijne dag voor jullie drietjes! Dikke knuffel van Opa en oma 😘
  2. Ron & Corry:
    8 augustus 2023
    Wat leuk, Chiara, nu zijn de dieren wel héél dichtbij!! Zo kun je ze echt goed zien! Op een mooie plek zijn jullie nu. Vandaag vast nog veel meer dieren gaan zien. We zijn benieuwd naar alle verhalen en foto’s. Fijne dag in de Beekse bergen samen met mama en papa!!