Weer even terug naar huis

1 augustus 2023 - Woerden, Nederland

Vanochtend was het onze laatste ochtend in het hotel in Heerlen. Ik was weer lekker op tijd wakker net als papa en mama. Helaas was er geen tijd om in bad te gaan vandaag maar dat komt de komende tijd nog wel goed. Na dat ik was aangekleed (en papa en mama ook) gingen we naar beneden voor het ontbijt. We zetten alvast wat spullen in de auto want dat scheelde straks weer. Papa ging met de auto naar de andere kant van het hotel rijden terwijl ik met mama door het hotel liep. Omdat we helemaal aan de andere kant van het hotel zaten was het een aardig stukje lopen naar het restaurant en dus ook de receptie. Nu papa daar de auto alvast had neer gezet kunnen we na het uitchecken gelijk gaan. Onderweg zag ik vanuit het hotel de grote Van der Valk vrachtwagen en deze vond ik heel interessant, net zo interessant als de Aldi vrachtwagen thuis.

In het restaurant haalden we weer lekkere broodjes en kon ik vanuit mijn kinderstoel weer alles goed zien. Na dat we lekker hadden gegeten gingen we terug naar de kamer en deden we de laatste dingetjes in de tas en konden we gaan. Papa en mama hadden online al uitgecheckt dus hoefden we alleen het pasje in te leveren en konden we zo naar de auto gaan en gaan rijden. Onderweg hadden we prima weer en in Limburg en Noord-Brabant was het ook heel rustig. Na een kleine stop heb ik nog een half uur Minnie gekeken en toen waren we alweer thuis. Het autorijden ging voor mij helemaal prima. Toen we de straat inreden stond daar ook nog gewoon de grote Aldi vrachtwagen, ik had vandaag dus dubbel geluk met vrachtwagens.

Thuis hebben we de koffers uitgepakt, de was aangezet en alweer wat spullen in de koffer gedaan voor als we morgen weer verder gaan naar het volgende hotel. Na mijn broodjes was het tijd om naar bedje te gaan want ik was best wel moe. Na 2 uurtjes was ik weer wakker en was ik weer helemaal fit. Daarna heb ik nog lekker thuis gespeeld en papa en mama geholpen met de was en de koffers inpakken.

Na te hebben gegeten, nog even beeldbellen met Opa en Oma en spelen met mijn speelmat was ik best wel moe en was het tijd om naar mijn eigen bedje te gaan. Morgenochtend zijn we nog thuis en pakken we de laatste spulletjes in en na mijn slaapje gaan we weer rijden.

Groetjes van Chiara vanuit Woerden

IMG_9386IMG_9394 IMG_9388 IMG_9387 IMG_9393 IMG_9389 IMG_9391 image13 (6) image10 (11) image7 (11) image15 (5) image6 (13) image11 (11) image14 (6) IMG_9402 IMG_9401 IMG_9403 IMG_9400 IMG_9396 IMG_9408 image16 (5) image23 image24 image20 (4) IMG_9414

1. Opa en Oma:
    1 augustus 2023
    Hoi schat, wat had jij geluk met de 2 vrachtwagens😆 Gelukkig is de reis weer goed gegaan en ben jij weer een grote meid geweest👍 Opa en oma vonden het heel leuk om jullie even gesproken/gezien te hebben. Nu weer even in je eigen bedje en morgen weer naar een ander leuk hotel. Alvast een hele goede reis gewenst! Een dikke knuffel van Opa en oma 😘
    2 augustus 2023
    Wat fijn, Chiara, dat het in de auto goed is gegaan , want het is best ver!! Leuk om steeds weer even thuis te kunnen spelen en slapen. Vandaag veel plezier onderweg en in Friesland. We zijn héél benieuwd wat je daar weer gaat beleven samen met papa en mama!