Op naar het hoge Noorden

2 augustus 2023 - Leeuwarden, Nederland

Vandaag was de dag dat we weer met de rondreis verder zouden gaan, dit keer naar Leeuwarden. Ik was weer rond 7 uur wakker, net als papa en mama en na het douchen en aankleden gingen we beneden eten, tijdens het eten kwam de grote Aldi vrachtwagen weer en was ik weer helemaal blij. Daarna zijn we eventjes langs Opa en Oma in Woerden geweest en daarna hebben we mama's nieuwe bril opgehaald en hebben we een bakkie bij de Hema gedaan. Helaas was het wel heel slecht weer en regende ik tussendoor een beetje nat.

Toen we thuis waren hebben we de laatste dingetjes in de koffer gedaan, heb ik een broodje gegeten en papa de spullen in de auto gedaan zodat we na mijn slaapje gelijk konden gaan rijden. Ik heb weer lekker 2 uurtjes geslapen en daarna zijn we rond kwart over 2 gaan rijden. We zouden er, met stop, zo'n 2 uurtjes over doen voor dat we in Leeuwaren zouden zijn. Onderweg was het heel rustig en heel goed weer. We hebben even gestopt om mijn fruitje doen en ook nog om mijn dvd aan te zetten zodat ik het laatste half uur nog naar Minnie kon kijken. Ik had het reuze naar mijn zin achterin de auto en ik was veel naar buiten aan het kijken en hallo aan het zeggen tegen alle koetjes en schaapjes die ik onderweg zag. Na ongeveer 2 uur waren we bij het hotel in Leeuwarden, we gingen inchecken en daarna naar de kamer. We zitten op de 3e verdieping en hebben een heel wijds uitzicht en kunnen heel ver kijken. Ook loopt de snelweg voor ons hotel dus ik kan weer heel veel naar auto's kijken. Op de kamer hebben papa en mama hun eigen kamer, daarnaast zit mijn grote kamer en daarnaast heb ik ook nog mij eigen badkamer. En over de hele breedte hebben we ook nog een balkon waar ik rond kan lopen en op bankjes kan zitten.

Om half 6 zijn we gaan eten in het restaurant, dat was erg gezellig en ik heb patat met kipnuggets gegeten met natuurlijk dip. Papa en mama hadden ook lekker gegeten. Na het eten gingen we weer terug naar de kamer. Ik heb nog even gespeeld en daarna was het tijd om naar mijn bedje te gaan. Ik was best wel moe en nu lig ik lekker te slapen en te dromen over alle koetjes en schaapjes die ik onderweg heb gezien.

Liefs uit Leeuwarden van Chiara

image15 image16 image5 image6 image7 image8 image9 image10 image11 image13 image0 image1 image2 image3 image4

1. Opa en Oma:
    2 augustus 2023
    Hoi schat, heel fijn dat alles weer goed is gegaan onderweg. Je hebt weer een hele grote kamer en een lekker balkon waar je goed naar de auto's kunt kijken. Droom lekker van alle koetjes en schaapjes die je hebt gezien. Alvast een fijne dag gewenst morgen en hopelijk is het een beetje droog maar papa en mama hebben al wel iets bedacht als het regent. Een dikke knuffel van Opa en oma en de groetjes aan papa en mama 😘
  2. Ron & Corry:
    3 augustus 2023
    Nou, Chiara, jij ziet echt heel veel van Nederland zo, leuk zo'n rondreis! Fijn dat je geniet van alles wat je ziet en dat is best veel! Fijne dag vandaag in Friesland samen met mama en papa!