Mijn laatste dag op school en dan vakantie!

17 juli 2023 - Woerden, Nederland

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik mijn laatste dag op school. Ik vind het wel jammer dat ik de komende weken niet met mijn vriendjes en vriendinnetjes (vooral buiten) kan spelen maar ik heb ook heel veel zin om op vakantie te gaan met papa en mama.

Wij zouden eerst naar Disneyland in Parijs gaan, maar omdat ik er nog niet zo van hou om lang in de auto te zitten (en papa en mama mij niet 6 uur lang naar de Minnie Mouse DVD willen laten kijken) en mama ook niet zo lang in de auto kan zitten, gaan we dit een ander keertje doen en gaan we nu hele leuke andere dingen doen.

Ik ga dit jaar namelijk mijn eerste rondreis maken, nog niet met zoveel kilometers als papa en mama in het verleden al hebben gedaan, maar ik ga wel naar heel veel plekken waar ik nog nooit ben geweest en ook ga ik langer reizen dan ik tot nu toe heb gedaan. Ik ga namelijk een rondreis maken door heel Nederland, tussendoor komen we steeds ook een nachtje thuis zodat ik ook nog lekker in mijn eigen bedje kan slapen tussendoor (en papa en mama niet zoveel spullen hoeven mee te nemen steeds).

Het schema is dat we eerst naar Apeldoorn gaan (2 nachten), daarna naar Veenendaal (2 nachten), hierna gaan we naar het zuiden en zijn we in Heerlen (3 nachten) en daarna helemaal naar de andere kant naar Leeuwarden (4 nachten) en de laatste 3 nachtjes slapen we tussen de beestjes in de Beekse Bergen. Overal heb ik mijn eigen kamer, en in sommige hotels heb ik zelfs een glijbaan in mijn kamer!

Papa en mama zijn heel druk bezig met het zoeken naar leuke dingen die we daar allemaal kunnen gaan doen, ik vind alles leuk dus ik maak het ze heel makkelijk, al vind ik het wel leuk als we naar de beestjes gaan en een speeltuin vind ik ook altijd erg leuk.

Via deze manier ga ik jullie op de hoogte houden wat ik allemaal ga beleven de komende weken, en daarna gaan papa en mama hier een boekje van maken zodat ik het ook nog allemaal kan teruglezen.

Ik ga nu nog 1 uurtje buiten spelen voordat papa mij straks op komt halen en ik vakantie heb!

Liefs van Chiara

IMG_9038 IMG_9041 IMG_9040 IMG_9037

1. Opa en Oma:
    17 juli 2023
    Hoi schat en papa en mama! Leuk om jouw 1e verhaal te lezen! Wel lekker dat je niet ze heel ver in de auto hoeft en je zult vast leuke dingen gaan beleven! We zijn heel benieuwd om alles te lezen! Dikke knuffel van Opa en Oma😘
  2. Ron & Corry:
    17 juli 2023
    Wat fijn, Chiara, dat je met mama en papa op vakantie gaat en dat wij kunnen lezen en zien wat jullie allemaal gaan beleven!! Veel plezier!