Op vakantie!!!!

23 juli 2023 - Apeldoorn, Nederland

Vandaag was de dag dat we op vakantie gingen. Vanochtend heb ik samen met papa en mama de laatste dingetjes in de koffer gedaan (afgelopen week had ik al heel veel met mama in de koffer gedaan.

Gisteren had ik Opa en Oma nog gezien en vandaag heb ik ook nog even de andere Opa en Oma gezien. Na al dat inpakken was ik toch best wel moe en heb ik nog even lekker geslapen en toen ik om kwart over twee werd wakker gemaakt was het eindelijk tijd om op vakantie te gaan. Papa heeft de auto ingepakt en daarna was het tijd om te gaan!

Vandaag zijn we naar Apeldoorn gereden, wat ongeveer een uur duurde. Onderweg was ik druk met mijn eigen stuur, heb ik boekjes gelezen en heb ik lekker naar buiten gekeken en dat ging helemaal goed.

Na een uur waren we in het hotel, kregen we het pasje en gingen we met de lift naar boven want we zitten op de 3e verdieping en hebben een grote familiekamer met daarin 2 kamers en ik heb een hele grote kamer helemaal voor mijzelf alleen.

Na dat we de spulletjes hadden uitgepakt en mijn bedje hadden neer gezet gingen we naar beneden naar het restaurant om te gaan eten. We kregen een ronde tafel midden in het restaurant waardoor ik alles en iedereen goed in de gaten kon houden en dat heb ik dan ook gedaan.

Ik kreeg een mooie placemat waarop ik kon kleuren en dat heb ik ook gedaan. Ik kreeg een groot glas melk en heb ook een paar broodjes gegeten terwijl papa en mama hun voorgerecht aten. Daarna kwam het hoofdgerecht en had ik een hele grote pannenkoek en papa en mama hadden allebei vlees. Mijn pannenkoek was heel lekker en ik had ook nu weer dip, wel suiker maar voor mij is dat ook dip. Ik heb mijn pannenkoek voor meer dan de helft op en dat was best veel want hij was heel groot.

Daarna hebben we betaald en zijn we naar de kamer gegaan waar ik nog even gespeeld heb en naar buiten naar de auto’s en de kwaks gekeken. Ik was toen wel heel moe en hebben papa en mama mij in bedje gelegd en lig ik nu lekker te slapen.

Morgen gaan we leuke dingen doen en gaan we eerst lekker ontbijten.

Liefs uit Apeldoorn van Chiara

696ca998-d513-493e-9ee7-6938a024ea2a PHOTO-2023-07-23-16-46-42 PHOTO-2023-07-23-16-46-37PHOTO-2023-07-23-16-46-43 PHOTO-2023-07-23-16-46-42image9image4PHOTO-2023-07-23-16-46-35

1. Opa en Oma:
    23 juli 2023
    Hoi schat, leuk om jouw belevenissen te lezen. Je 1e dagje zit er weer op en je zult best moe zijn. Heerlijk slapen en veel plezier morgen! Dikke kus van Opa en Oma en de groetjes aan Papa en mama😘
  2. Ron & Corry:
    24 juli 2023
    Nou jij hebt echt zin in vakantie, Chiara en mama en papa vast ook!! Fijne dag vandaag!