Dagje thuis en mijn eigen tent

11 augustus 2023 - Woerden, Nederland

Vandaag werd ik weer lekker wakker in mijn eigen bedje. Ik was zo rond kwart voor 7 wakker en papa en mama ook. Nadat iedereen in de kleren was gingen we naar beneden om te ontbijten, althans papa en ik. Mama mocht sinds gisteravond al niets meer eten en drinken want die heeft een suikertest voor de baby, daarom moesten we ook al vroeg eruit en op op pad. Nadat papa en ik hadden gegeten gingen we met de fiets naar het ziekenhuis en hier waren we om 8 uur. Mama melde zich aan en daarna moest ze even wachten, er werd toen bloed geprikt en ze moest een groot suikerdrankje drinken en daarna moest ze 2 uur wachten. Papa en ik wachtten even tot mama terug was en gingen daarna even terug naar huis. Ik kon even mijn fruitje doen en Minnie kijken en papa de was want die hadden we nog van de afgelopen dagen. Daarna stapten we weer op de fiets en gingen we weer even bij mama kijken in het ziekenhuis. Mama zat er inmiddels een uur en was dus al halverwege. Nadat we er weer even waren geweest gaf ik mama heel veel kushandjes en ging samen met papa even naar de stad. Onderweg stopten we even bij het kasteel waar papa en mama getrouwd zijn want daar stond een hele grote eend, die staat daar omdat het hier de hele week feest is. Ik heb gehoord dat de eend er ook stond toen papa en mama trouwden. Nadat ik de eend had gezien en eigenlijk de kleine echte eendjes in het water veel interessanter vond gingen we even naar de stad en daarna weer terug op de fiets naar mama. Het was inmiddels 10 uur dus mama hoefde nog maar een kwartier en dat was zo om met mij erbij. Hierna moest mama nog 1 keer bloedprikken en toen konden we weer gaan.

Na het ziekenhuis zijn we even wat wezen drinken en eten in de stad want daar was mama wel aan toe want die had al meer dan 12 uur niet gegeten en gedronken. Daarna weer op de fiets en naar huis want het was al best wel warm en ik moest natuurlijk mijn broodje eten en daarna weer naar bed. Na 2 uurtjes was ik weer wakker en helemaal fit en blij.

Vanmiddag gingen we naar de Ikea want we moesten natuurlijk nog op zoek naar een tent voor mij. Bij de Ikea in Utrecht was het redelijk rustig maar ik was nog nooit bij de Ikea geweest dus ik kijk mijn ogen uit wat daar allemaal was. We hebben een tent gevonden en ik was heel blij! Ook hebben we een krijtbord gekocht waarop ik kan gaan kleuren. Daarna gingen we weer met de auto naar huis. Thuis moest natuurlijk gelijk de tent opgezet worden. Ook hebben we mijn kamer wat heringericht want er moest ruimte komen voor mijn tent en ook voor mijn nieuwe babybedje voor de pop die er ook vandaag was. En maandag komt ook mijn nieuwe grote bed dus daar moet ook ruimte voor zijn.
Toen de tent stond werd ik helemaal wild en wilde er gelijk in spelen en wilde er eigenlijk niet meer uit maar ja we moesten ook nog gaan eten. Na het eten wilde ik gelijk naar boven naar mijn tent en hebben we ook het babybedje in elkaar gezet en nu kan de pop ook bij mij slapen. Hierna was ik best wel moe en de pop ook en dus gingen we lekker ieder naar ons eigen bedje toe. Inmiddels lig ik al een tijdje lekker te slapen.

Liefs van Chiara (en de pop)

image1 image0 70A87D2C-26AA-460C-8DF0-DF21A65AC98A IMG_9550 IMG_9556 IMG_9561 IMG_9555 image4 image0 (1) image22 image16 image15 image12 image11 image6 image11 (1) image9 (1) image8 (1) image7 (1) image6 (1)

1. Opa en Oma:
    11 augustus 2023
    Hoi schat, lekker een dagje thuis en dan ben je nog druk. Maar heel lief van jou en papa dat jullie mama zo goed hebben gesteund! Dat klopt helemaal dat de eend er toen ook stond dat weet Oma ook nog. Wat leuk dat je nu je eigen tent hebt en de pop een eigen bedje, wat zal ze lekker slapen en jij ook. Slaap lekker en morgen weer een leuke dag! Dikke knuffel van Opa en oma 😘
  2. Ron & Corry:
    11 augustus 2023
    Wat heb jij een leuke tent, Chiara en jouw pop een heel leuk bedje!! Jouw kamer wordt steeds leuker. Ik snap best dat je daar graag wil spelen. Wat zorgden papa en jij vandaag ook nog goed voor mama!👍 Slaap maar lekker na zo'n drukke dag.