Dag 11: Regen, regen en nog eens regen

5 augustus 2016 - Norheimsund, Noorwegen

Vanochtend hebben we nogmaals een bezoekje gebracht aan de grote waterval vlakbij ons hotel. De vorige keer was het erg druk maar nu heel rustig. We hebben nog de nodige foto's gemaakt en wilden nog wat souvenirs kopen en dat hebben we dan ook gelijk maar even gedaan.

Toen we daarna terug in het hotel waren begonnen het hard en veel te regenen en dit hield de uren daarna maar niet op. We hadden nog in de planning om wat te gaan lopen in de omgeving maar dit zat er helaas niet in vanwege het weer.

's-Middags hebben we daarom maar gelijk de koffers ingepakt en al wat voorbereidingen getroffen voor de reis naar Oslo van morgen.

Vanavond hebben we ons laatste avondje in Norheimsund en morgenochtend willen we vroeg vertrekken richting Oslo aangezien dit ook weer een behoorlijke rit is.

Voor de laatste keer vanuit Norheimdsund, fijne avond en groetjes

Ben en Dees

IMG_0035 IMG_0038IMG_0042 IMG_0067 IMG_0068IMG_0070

1. Johan en Willy:
    5 augustus 2016
    Alvast een hele goede reis gewenst morgen en we horen het wel als jullie weer op plaats van bestemming zijn!
    Een fijne avond nog!
    Groetjes van ons xx
  2. Ron & Corry:
    5 augustus 2016
    Alweer van die prachtige foto's!! 't is dan wel ver van de bewoonde wereld, maar je ziet nog eens wat, wauw!! Goede reis morgen en hopelijk is de regen dan voorbij! Rijdt heel wat prettiger en fijn vooral als je zulke mooie natuur ziet! Groeten van ons die weer thuis zijn.