Dag 7: Onderweg naar Parijs!

15 augustus 2014 - Cergy, Frankrijk

Gisteren zijn we rond een uur of 11 vertrokken uit ons hotel in het centrum van Caen. Na 4 mooie dagen in Normandie lieten we Caen achter ons en reden we richting Parijs, een rit van ongeveer 2 1/2 uur.

Onderweg was het aardig rustig en konden we goed doorrijden. Door dat we pas rond 2/3 uur in ons volgende hotel konden inchecken hebben we het rustig aan gedaan en zijn we een paar keer gestopt onderweg. Gelukkig was het weer dit keer wel goed onderweg dus was het een reis zonder problemen.

Rond 3 uur kwamen we aan bij ons hotel in Cergy, een voorstad van Parijs. Vanaf hier is het nog zo'n 30 kilometer naar Parijs, een veilig marge wat betreft het eventueel verkeer rijden met de auto.

Na het inchecken en uitpakken van de koffers zijn we even gereden naar de Carrefour om boodschappen te doen voor de komende dagen.Ook nu hebben we weer een appartement en kunnen we dus zelf alles doen wat we willen. Dit appartement is fors groter als het vorige alleen had dat dan weer meer sfeer, maar verder is het prima.

'S-avonds hebben we rustig aan gedaan en zijn we de dag van vandaag aan het plannen geweest. Vandaag staat er een dag Parijs op de planning, we vertrekken zometeen met de metro (die hier 10 minuten vandaan is) richting het centrum en hebben dan de bedoeling om daar van alles te gaan zien en bezoeken.

Groetjes vanuit Cergy.

Ben en Dees

Onderweg naar Parijs Onderweg naar Parijs Onderweg naar Parijs Appartement Appartement

1. Johan en Wil:
    15 augustus 2014
    Bedankt weer voor de mooie foto's en het verslag!
    Net voordat we afkickverschijnselen zouden krijgen (grapje!)

Heel veel plezier in het romantische Parijs

xx