Thuis en veel helpen

12 augustus 2023 - Woerden, Nederland

Vandaag heb ik, net als papa en mama, uitgeslapen en was pas om half 8 wakker. Daarna was het douchen (helaas geen bad meer) en aankleden en gingen we naar beneden om te ontbijten, ook mama mocht vandaag weer mee eten dus dat was gezellig. We zouden deze ochtend naar Juf Roos gaan die op het grote veld in Woerden zou optreden maar toen we wakker werden was het heel slecht weer en dat werd allemaal maar slechter en slechter. Na het ontbijt besloten we dus om maar niet te gaan. Dit was heel jammer, al had ik zelf geen idee dat we zouden gaan, maar papa en mama vonden het niet verstandig om ons helemaal nat te laten regenen. Het bleef daarna nog uren regenen dus het had echt geen zin gehad helaas, volgende keer beter.

Ik ging daarom maar Minnie kijken en mijn fruitje eten en daarna gingen we boven aan de slag met mijn kamer en de babykamer. We hebben dingen opgeruimd, verplaatst en uitgezocht en ik heb heel goed geholpen. Daarna was ik best wel moe dus toen was het tijd voor mijn broodje en daarna ben ik lekker naar bed gegaan, ook mijn pop was heel moe en ging weer aan mijn voeteneind slapen. Na 2 uurtjes slapen was ik weer wakker en ging ik weer naar beneden.

We gingen weer verder met waar we vanochtend waren gebleven en hebben nog dingen opgeruimd. Ook hebben we de bank verplaatst en hebben we zo al ruimte gemaakt voor de box van de baby straks. We hebben ook mijn speelgoedkist opgeruimd en we hebben mijn tekenbord in elkaar gezet. Dit vond ik heel leuk en ik ging gelijk aan het tekenen. Daarna was het alweer etenstijd en dit keer at ik met papa en mama mee, ik heb zelfs ook een beetje van hun groenten op. Na het eten heb ik nog een beetje gespeeld en daarna was het tijd voor mijn voorleesverhaal, omkleden naar mijn pyjama en slaapzak en toen door naar mijn bedje.

Vandaag was dus niet een hele drukke dag maar ik heb wel heel goed geholpen met alles en daar waren papa en mama heel erg blij mee want die kunnen natuurlijk alle hulp goed gebruiken.

Fijne avond van Chiara

IMG_9562 IMG_9564 IMG_9563 IMG_9566 image3 (2) IMG_9571 IMG_9569IMG_9570 IMG_9567 IMG_9573

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Opa en Oma:
    12 augustus 2023
    Hoi schat, jammer dat je niet naar Juf Roos kon maar natregenen is ook niet lekker en dan moet je het maar op tv kijken dat is anders maar ook leuk. Heel goed van jou dat je zo goed hebt geholpen want zonder jouw hulp gaat dat papa en mama allemaal niet lukken! Wat een mooi tekenbord en Oma zag wel dat je je K3 laarsjes ook weer hebt gevonden😆 Wat goed van jou dat je groente hebt gegeten 👍 Een rustig dagje is ook wel lekker want je hebt tenslotte nog vakantie! Hopelijk wordt het morgen lekker weer zodat je buiten kunt spelen. Knuffel van Opa en oma 😘
  2. Ron & Corry:
    13 augustus 2023
    Goed bezig, Chiara, lekker aan het helpen! Een drukke dag voor jullie alle 3! Mooi tekenbord heb jij, vindt papa volgens mij ook 😉😊 Een gezellige dag vandaag, want vanaf morgen gaat het werken weer beginnen en jij bijna weer naar de kinderen en de juffen!