Laatste dag van de rondreis

10 augustus 2023 - Woerden, Nederland

Vandaag was ik weer wakker rond half 7 en papa en mama waren dat ook. Het eerste wat ik weer zie was beesies kijken en ik had geluk want ook de dieren waren net wakker en kwamen naar buiten, ik kon dus gelijk weer naar de giraffen, zebra's en grote koeien kijken. Helaas was er vandaag geen tijd om in bad te gaan want we gingen vandaag weer naar huis. Maar eerst gingen we, nadat we klaar waren met aankleden, nog 1 keer ontbijten. Het was heel rustig en hebben weer lekkere broodjes gegeten. Daarna was het tijd om terug naar de kamer te gaan en onze laatste spulletjes in de koffer te doen. Ook kon ik voor de laatste keer naar de dieren kijken die vlak voor onze kamer stonden. Ik heb daarna uitgebreid naar alle dieren gezwaaid en vond het ook wel jammer om naar huis te gaan en de dieren niet meer te zien. We deden de spullen in de auto en stapten in. Maar gelukkig konden we nog 1 keer de autosafari doen, dus daar kon ik de dieren ook nog een keer zien.

We reden naar de ingang en het was heel rustig en er waren weinig auto's dus we konden alles goed zien. Als eerste zagen weer wat bokjes en herten en toen kwamen we al vrij snel bij de jachtluipaarden. Gisteren waren ze er niet maar nu waren ze er allemaal en we konden ze heel goed zien, want ze liepen rond en lagen ook vlakbij de weg. Mama kon dus ook mooie foto's maken en ik kon het heel goed zien. We reden daarna verder en zagen nog veel meer dieren. We zagen de hertjes vlak voor onze auto oversteken en de kamelen stonden vlak naast de auto dus die konden we ook goed zien en ook de paarden met de moeilijk naam waren heel dichtbij de auto. We reden verder en zagen toen nog heel veel meer dieren. We kwamen toen bij de andere kamelen (dromedarissen) en die stonden zelf voor ons auto en papa moest snel doorrijden anders konden we helemaal niet meer verder rijden, maar ik kon de dieren heel goed zien. We kwamen toen ook nog bij de zebra's en de giraffen en ik vond het heel leuk deze nog een keer te zien. Daarna was het echt voorbij en reden we de autosafari uit richting de uitgang van het park en resort en nu was ons verblijf tussen de dieren dan echt voorbij.

We reden richting de snelweg en na zo'n uur waren weer in Woerden. We hebben eerst wat boodschappen gedaan en daarna naar huis. We hebben de spullen uit de auto gehaald en daarna heb ik gegeten en was het tijd voor mijn bedje want ik was best wel moe. Na mijn slaapje van zo'n 2 uur heb ik eerst rustig Minnie gekeken en mijn fruit gedaan. Daarna zijn we nog naar het tuincentrum geweest en hebben leuke plantjes voor thuis gekocht en ook mooie plantjes voor in mijn Minnie potjes. Daarna heb ik nog lekker thuis gespeeld, daarna gegeten en daarna naar bed gegaan want ik was best wel moe en ik slaap eigenlijk weer heel snel en inmiddels lig ik te dromen over alles wat ik de afgelopen weken heb beleefd en dat was heeeeeeeeeeeeeeeeel veel en heel leuk. Maar mijn vakantie is nog niet over en we gaan nog een paar leuke dingetjes doen dus ik ga ook de komende dagen nog hier vertellen wat ik allemaal mee maak zodat mijn vakantieboek straks helemaal compleet is. In ieder geval vond ik het heel leuk om de reactie te lezen die steeds kwamen, dank jullie wel.

Groetjes vanuit Woerden van Chiara

IMG_9540 DSC_0061 (2) DSC_0146 DSC_0140 DSC_0139 DSC_0128 DSC_0126 DSC_0107 (2) DSC_0093 (2) DSC_0078 (2) DSC_0075 (2) DSC_0068 (2) DSC_0067 (2) IMG_9547 IMG_9546 image14 (4) image9 (4) image5 (4) DSC_0149 DSC_0171 DSC_0163 DSC_0156 DSC_0151 DSC_0018 (4) DSC_0015 (4) DSC_0008 (4) DSC_0006 (4) DSC_0045 (3) DSC_0044 (3) DSC_0035 (3) DSC_0021 (3)

1. Opa en Oma:
    10 augustus 2023
    Hoi schat, heel fijn dat je vandaag toch nog de autosafari kon doen. De diertjes wisten vast dat jij vandaag naar huis ging en daarom kwamen ze natuurlijk nog allemaal even bij jou kijken😆 Dat geloof ik best dat je het jammer vond om naar huis te gaan want het was ook superleuk daar! Maar papa en mama bedenken vast nog wel leuke dingen voor jullie laatste vakantiedagen en kunnen wij nog even genieten van jou belevenissen. Lekker dromen van alle leuke dingen! Dikke knuffel van Opa en oma 😘
  2. Ron & Corry:
    11 augustus 2023
    Wat leuk Chiara, dat je nog een keer héél véél dieren gezien hebt. Mama heeft weer prachtige foto's gemaakt, zelfs toen jij lag te slapen! Je hebt inderdaad SUPER veel beleefd en gezien op jullie rondreis door Nederland!! We zijn benieuwd wat je nog meer in de vakantie gaat beleven, misschien naar de dierentuin??🤔😉 Veel plezier vandaag thuis!