Veel regen maar toch een leuke dag

31 juli 2023 - Heerlen, Nederland

Vanochtend was ik, net als papa en mama, rond 7 uur wakker. Toen we naar buiten keken zagen we dat het behoorlijk slecht weer was en helaas leek het er ook nog niet op dat het snel beter zou worden. Maar eerst was het tijd voor mijn nieuwe hobby, ook met water maar wel lekker binnen, ik ging weer in bad. Ik had weer de grootste lol en vond het uiteraard weer jammer dat ik er uit moest maar het water werd koud en ik moest me aankleden. Daarna was het weer tijd voor het ontbijt met lekkere broodjes en daarna gingen we terug naar de kamer om te kijken wat we zouden gaan doen. Omdat het nog steeds regende besloten we naar Monkey Town te gaan, hier zo'n kwartiertje vandaan. Ik vond dat uiteraard erg leuk.

Binnen een kwartier waren we bij Monkey Town in Heerlen, het was niet zo leuk als bij Ballorig of de Pretfabriek in Woerden, zeiden papa en mama, maar ik vond het, na een aarzelende start, toch wel weer erg leuk. Ik heb met blokken gespeeld, ik heb weer geklommen en geklauterd en ik ben weer van de glijbaan af gegaan. Ook heb ik uitgebreid in de ballenbak gespeeld en dat vond ik ook erg leuk. Na ruim een uur was ik het wel weer aardig zat dus was het tijd om weer te gaan. Helaas was het buiten nog niet heel veel beter weer dus zijn we even langs een grote speelgoedwinkel geweest en daar hebben we nog wat leuke dingetjes voor mij gekocht, waaronder een wowo beker en wowo knuffel. Daarna gingen we terug naar het hotel en na een broodje was het tijd voor mij om naar bed te gaan.

Ik heb weer lekker 2 uurtjes geslapen en was daarna weer helemaal vrolijk en blij. Gelukkig was weer wat beter en dus konden we naar buiten. We zouden eerst naar het sprookjesbos in Valkenburg gaan maar daar zouden we veel trappen omhoog moeten klimmen, niet heel fijn voor mijn kleine beetjes en ook niet voor mama dus besloten we dat maar niet te doen maar zijn we wel gezellig naar Valkenburg geweest. Daar hebben we een stukje rond gelopen en daarna een theetje en een koffietje gedaan en daar had ik gewoon de hele kinderhoek voor mezelf alleen. Daarna gingen we terug naar de auto en zijn we even naar de Prenatal geweest, daar heeft mama nog wat kleren gekocht en heb ik leuke kleertjes voor de baby uitgekozen en ook wel wat voor mezelf natuurlijk.

Hierna was het tijd om terug naar het hotel te gaan want we zouden op de laatste avond hier nog gezellig uit eten gegaan. Ik had het Timo Toekan menu en omdat ik lid ben van de kidsclub van Van der Valk kreeg ik een stempel in mijn Van der Valk paspoort en mocht ik de lepel van mijn ijsje houden. Ik heb weer een lekkere grote pannenkoek op en heel veel broodjes en ook een groot glas melk. Ook papa en mama hadden lekker gegeten.

Toen we net terug in het hotel waren begon het weer heel hard te regenen en dat doet het nog steeds. Ik merk daar niets meer van want ik lig inmiddels weer lekker te slapen.

Fijne avond en liefs van Chiara

IMG_9385 IMG_9379 IMG_9380 image9 (8) image7 (9) image5 (10) image9 (9) IMG_9370 image6 (11) image3 (11) image19 (3) image15 (4) image13 (5) image11 (10) image8 (9) image3 (12) image0 (11) image13 (4) image8 (8) image2 (10) IMG_9378 IMG_9376 IMG_9373 image11 (8)

1. Opa en Oma:
    31 juli 2023
    Hoi schat, heel fijn dat je ondanks het slechte weer toch een leuke dag hebt gehad. Leuk bij Monkey Town en het belangrijkste is dat jij weer lekker kon rennen en springen😆 Ook lekker dat het toch nog droog was in Valkenburg, bij Opa en oma heeft het de hele dag geregend. Volgens mij heb jij voor jou en de baby in de vakantie al heel veel leuke kleertjes geshopt. Ik denk dat je voor jezelf vooral veel met Minnie hebt uitgezocht. Nu nog lekker slapen en morgen een hele goede reis met hopelijk niet al te veel slecht weer! Dikke knuffel van Opa en oma 😘
  2. Ron & Corry:
    1 augustus 2023
    Jullie hebben gelukkig toch een heel leuke dag gehad, Chiara! Je was weer heerlijk aan het spelen! In dat hotel had jij het duidelijk naar je zin met de glijbaan en de tent en pannenkoek.....mmm!! Nu ik dit lees, ga jij al bijna weer naar bed. Slaap lekker!