Op naar het Zuiden

29 juli 2023 - Heerlen, Nederland

Vandaag was de dag dat we weer verder gingen met onze rondreis. Ik sliep lekker uit en was pas na 7 uur wakker, papa en mama waren toen al wakker. Ik was nog net op tijd wakker op de grote auto van de Aldi te zien, dus dat was gelijk een goed begin van de dag. Ik heb lekker gedoucht en daarna mijn kleren aan gedaan. Hierna hebben we ontbeten en hebben we rustig de rest van de spullen ingepakt en heeft papa die alvast in de auto gezet. Ik heb daarna een kleine 2 uurtjes geslapen en om 2 uur kwam ik weer uit bed.

De auto was toen al helemaal gepakt en daarom konden we gelijk vertrekken. We hoorden dat er onderweg veel file zou zijn dus we hoopten dat we wel door zouden kunnen, onderweg zouden we ook nog gaan stoppen omdat het zo'n 2 uur rijden zou zijn en dat was best wel veel voor mama en mij in 1 keer.  Onderweg bleek het toch wel mee te vallen met de file en heel druk was het ook niet. Na een uur hebben we eventjes kort gestopt zodat ik mijn fruit kon eten en daarna reden we weer verder. Iets verder hebben we nog even gestopt zodat papa en mama ook iets konden drinken en we ook even de auto uit konden. Toen we binnen in het restaurant zaten werd ineens heel erg slecht weer en ging het heel hard regenen en onweren. Gelukkig zaten wij toen even binnen en niet in de auto op de weg.

Na een kwartiertje gingen we weer verder, inmiddels was het weer droog en de lange file in Limburg was ook weer weg, we konden dus zo door rijden en het komende half uur kon ik lekker Minnie kijken. Na ruim een half uur waren we bij het hotel en gingen we inchecken. We hebben een kamer bovenin en ik heb mijn eigen kamer en die is helemaal met een dieren thema dus dat is echt iets voor mij. Bovendien heb ik ook nog een glijbaan en een tent in mijn kamer, ik was dus gelijk helemaal blij.

Nadat alles was uitgepakt en mijn bedje stond zijn we naar het restaurant om te gaan eten. Ik had een kindermenu met patat en schnitzel, en natuurlijk dip en ik vond het heel lekker. Hierna zijn we terug naar de kamer gegaan en was het voor mij al vrij snel tijd om naar bedje te gaan. Inmiddels lig ik te slapen en ben ik benieuwd wat we morgen gaan doen.

Groetjes vanuit Heerlen van Chiara

image2 (1) 9069C9B6-8234-4DF4-A597-DB923DD643B5 IMG_9318 image1 image0 image10 (1) image6 (1) image5 (1) image11 image9 image12 image6 image3 image2 IMG_9325 image1 (1)  image14 image15

1. Opa en Oma:
    29 juli 2023
    Hoi schat, heel fijn dat je de dag goed bent begonnen en dat het onderweg goed is gegaan! Wat een superleuke kamer heb jij. Ze hebben daar ook weer een bad dus dat wordt morgen weer pret hebben met papa. Heel veel plezier daar en papa en mama zullen voor morgen vast iets leuks bedacht hebben en hopelijk wordt het morgen goed weer! Een dikke knuffel van Opa en oma 😘
  2. Ron & Corry:
    30 juli 2023
    Fijn dat de reis goed ging, want het is best wel een eind rijden! Tjonge, wat heb jij een leuke kamer in het hotel, vooral die tent en glijbaan, SUPER!! Veel plezier vandaag, Chiara, samen met mama en papa!