Naar huis met zon en regen

6 augustus 2023 - Woerden, Nederland

Vanochtend was het onze laatste ochtend in ons mooie hotel in Leeuwarden. Ik was weer lekker rond 7 uur wakker en papa en mama ook. Vandaag ging ik niet in bad want dat gingen we anders niet redden qua tijd met het rijden naar huis. Maar dat is niet erg, in de Beekse Bergen hebben we weer wel een bad. Dus papa en mama gingen even snel douchen en daarna gingen naar beneden voor ons ontbijt. We hebben weer lekker verschillende dingetjes gegeten en daarna gingen we weer terug naar onze kamer om de laatste dingetjes in te pakken en nog wat foto's te maken van de kamer en omgeving. Ik kon nog even snel met mijn pop spelen en toen was het tijd om naar beneden te gaan en uit te checken. In Leeuwarden was het nog aardig zonnig maar we zagen op de buienradar dat dat zeker niet de hele rit zou blijven.

Ik zat weer lekker achterin en was druk met naar buiten kijken en weer hallo te zeggen tegen alle koetjes, schaapjes en paardjes die we onderweg tegen kwamen. Ook zag ik onderweg een paar treinen en een paar auto's want het was niet heel druk het eerste uur. Na ruim een uur waren we net voorbij Lelystad en hebben we even gestopt voor mijn fruit en om de dvd met Minnie aan te zetten. Inmiddels was het wel al heel bewolkt maar nog wel droog. We reden weer verder en ik ging lekker Minnie kijken. Toen we bij Almere waren werd het ineens heel slecht weer met heel veel regen en richting Amsterdam werd het alleen maar slechter en stond er heel veel water op de weg. Na Amsterdam werd het wel wat beter en ging het minder hard regenen.

Na ruim 1 uur en 3 kwartier waren we weer thuis, we hebben eerst nog boodschappen gedaan en toen we thuis waren gingen we de auto uitpakken. Daarna was het alweer tijd voor mijn brood en om naar bedje te gaan. Ik was al wel best moe weer. Na 2 uurtjes was ik weer wakker. 'S-middags heb ik gespeeld met mijn pop en mijn andere speelgoed en heb ik papa en mama geholpen met de was en het inpakken van de koffers. Na het eten heb ik nog eventjes gespeeld en daarna ben ik weer lekker naar bedje gegaan. Morgen gaan we verder met de rondreis en gaan we naar de beestjes in Beekse Bergen, dit is minder lang rijden dan de afgelopen keren dus dat is ook fijn.

Liefs uit Woerden van Chiara

IMG_9495 IMG_9496 IMG_9502 IMG_9497 IMG_9504 IMG_9498 IMG_9501 IMG_9503 IMG_9500 IMG_9501 IMG_9513 IMG_9514 IMG_9516 IMG_9509 IMG_9510 IMG_9512 IMG_9512 IMG_9507 IMG_9506 IMG_9508 image4 (5)  image3 (5) image5 (5) image0 (5) image1 (5)

1. Opa en Oma:
    6 augustus 2023
    Hoi schat, gelukkig is de reis goed gegaan ondanks het slechte weer! Weer even lekker in je eigen bedje en met je speelgoed spelen. Papa en mama de was weer weggewerkt samen met jou en de koffers weer klaar voor het vervolg van jouw rondreis. Alvast een goede reis naar de diertjes morgen en hopelijk wordt het beter weer! We verheugen ons weer op de leuke foto's! Een dikke knuffel van Opa en oma 😘
  2. Ron & Corry:
    6 augustus 2023
    Fijn dat het vandaag goed gegaan is en je weer fijn thuis bent, Chiara! Nu lig je lekker te slapen en misschien al te dromen over al die dieren die je al gezien hebt en nog gaat zien! Veel plezier morgen onderweg en in de Beekse bergen!!🐄🐑🦒🐘