Reacties

Reacties 51 - 100 van 159

Naam Reactie Datum
Johan en Willy Hoi Ben en Dees, heel mooi dat jullie er zijn en hopelijk… 3 aug. '18
Johan en Willy Hoi Ben en Dees, hopelijk hebben jullie als je dit… 1 aug. '18
Ome Ron en tante Corry Hoi Ben en Desiree, leuk, dus druk bezig met de voorbereidingen!… 26 jul. '18
Johan en Willy Hoi, heel mooi dat jullie zo'n fijne vakantie… 11 aug. '17
Ome Ron en tante Corry Hoi Ben en Desiree, fijn dat jullie genoten hebben… 11 aug. '17
Ome Ron en tante Corry Goedemorgen Ben en Desiree, heel hartelijk gefeliciteerd… 9 aug. '17
Johan en Willy Hoi, een rustig dagje is ook wel lekker! Morgen alvast… 8 aug. '17
Ome Ron en tante Corry Hoi daar in Enschede, opnieuw indrukwekkend om te… 8 aug. '17
Johan en Willy Hoi, dat ziet er weer heel mooi uit! Lekker genieten… 7 aug. '17
Ome Ron en tante Corry Weer heel mooie foto's!! Geen v.d. Valk hotel… 6 aug. '17
Johan en Willy Hoi, weer mooie foto's! Voor morgen alvast een… 6 aug. '17
Ome Ron en tante Corry Prachtige foto's!! En girl power, hè Dees, bij… 6 aug. '17
Ome Ron en tante Corry Hoi Ben en Desiree, weer genoten van jullie verhaal… 5 aug. '17
Johan en Willy Jullie ook een fijne avond vanuit een zonnig Ulvenhout!… 4 aug. '17
Ome Ron en tante Corry Hoi Ben en Desiree, mooie omgeving zijn jullie nu… 4 aug. '17
Johan en Willy Hoi, dat ziet er weer heel goed uit!! Geen last van… 3 aug. '17
Johan en Willy Hoi, dat ziet er weer goed uit! Dat ging inderdaad… 30 jul. '17
Ome Ron en tante Corry Hoi Ben en Desiree, in wat een mooie omgeving zijn… 30 jul. '17
Ome Ron en tante Corry Goedemorgen, lekker wakker geworden in jullie mooie… 29 jul. '17
Ome Ron en tante Corry Dat klinkt als echt vakantie houden! Leuk die bekende… 29 jul. '17
Johan en Willy Weer op het bekende plekje op de Gulpenerberg! Voor… 27 jul. '17
Johan en Willy Leuk! Het begin van de reisverhalen! Een hele fijne… 26 jul. '17
Johan en Willy Dat ziet er weer goed uit al missen we de zonnebril… 7 aug. '16
Ome Ron en tante Corry Tjonge, soms zit het mee.......hopelijk hebben jullie… 7 aug. '16
Johan en Willy Dat was inderdaad een hele lange reis met hindernissen… 6 aug. '16
Ome Ron en tante Corry Alweer van die prachtige foto's!! 't is… 5 aug. '16
Johan en Willy Alvast een hele goede reis gewenst morgen en we horen… 5 aug. '16
Johan en Willy Weer een leuk verslag en hele mooie foto's! Jullie… 4 aug. '16
Johan en Willy Wat een mooie foto's weer en wat een ontzettend… 3 aug. '16
Johan en Willy Dat was inderdaad een pittige reis! Maar wat een mooie… 2 aug. '16
Johan en Willy Dat was inderdaad een behoorlijke rit maar wat een… 2 aug. '16
Ome Ron en tante Corry Genieten dat is wat ik net heb zitten doen! Wat hebben… 1 aug. '16
Ome Ron en tante Corry Hoi daar, leuk om jullie verslag weer te lezen. Fijn… 1 aug. '16
Johan en Willy Dat ziet er weer heel mooi uit! Mooi dat de reis weer… 31 jul. '16
Mariska Jack vraagt zich af of jullie daar al Pokemons hebben… 31 jul. '16
Johan en Willy Weer een mooi verslag en leuke foto's! Inderdaad… 30 jul. '16
Ome Ron en tante Corry Hoi Ben en Dees, we hebben net jullie verslag gelezen… 30 jul. '16
Johan en Willy Dat ziet er weer goed uit kinders! Voor morgen alvast… 29 jul. '16
Johan en Willy Dat ziet er weer heel goed uit! Zo te zien genieten… 28 jul. '16
Ome Ron en tante Corry Echt een toeristisch, lekker afwisselend, leuk dagje!!… 28 jul. '16
Mariska Klinkt als een leuk dagje Veel plezier daar! Groetjes… 28 jul. '16
Ome Ron en tante Corry Fijn, dat de start goed was! Fijne dag vandaag!! Groetjes… 27 jul. '16
Johan en Willy Hoi Ben en Dees, de 1e kilometers zitten er weer op!… 26 jul. '16
Ome Ron en tante Corry Leuk, dat we zo vanuit de verte met jullie mee mogen… 14 jul. '16
Johan en Willy Leuk, weer een reislog dan kunnen we jullie verhalen… 13 jul. '16
Ome Ron en tante Corry Hoi, fijn te lezen dat jullie goed aangekomen zijn… 22 aug. '14
Johan en Wil En toen was er de laatste reislogger vanuit jullie… 21 aug. '14
Johan en Wil Haha en gelukkig hebben we de foto's nog. Rust… 21 aug. '14
Ome Ron en tante Corry Hoi, hoi, daar waren de verslagen en de laatste foto's!… 20 aug. '14
Johan en Wil Hoi Ben en Dees, heel leuk om de laatste verslagen… 20 aug. '14

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »